HKliving - Dronten

Adres: De Dieze 2, 8253 PS Dronten, Nederland.
Telefoon: 321382631.
Website: hkliving.com
Specialiteiten: Meubelgroothandel.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 29 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.7/5.

📌 Locatie van HKliving

HKliving De Dieze 2, 8253 PS Dronten, Nederland

⏰ Openingstijden van HKliving

  • Maandag: 08:30–17:00
  • Dinsdag: 08:30–17:00
  • Woensdag: 08:30–17:00
  • Donderdag: 08:30–17:00
  • Vrijdag: 08:30–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

HKliving es una empresa de gran éxito en el mundo del mobiliario, con sede en Dronten, Países Bajos. Situada en la dirección prestigiosa de De Dieze 2, 8253 PS Dronten, Netherlands, HKliving se destaca por su especialización en el comercio de muebles en grandes cantidades. Además, es importante destacar que la empresa ofrece una accesibilidad excepcional para personas con movilidad reducida, con una entrada y una plaza de aparcamiento adaptadas.

Puedes ponerte en contacto con HKliving fácilmente a través de su número de teléfono, 321382631, o visitar su página web, hkliving.com, donde podrás encontrar una amplia variedad de productos y información adicional sobre sus servicios.

HKliving ha sido valorada por sus clientes en Google My Business, con un total de 29 reseñas. La media de puntuación es impresionante, con 3.7/5 estrellas, lo que demuestra la confianza y el compromiso de la empresa con sus clientes.

Si estás buscando un proveedor de muebles de calidad en grandes cantidades, HKliving es una excelente opción. Con su amplia gama de productos, accesibilidad para personas con movilidad reducida y una excelente puntuación en reseñas, es un referente en el sector.

No dudes en contactar con HKliving a través de su página web hkliving.com para descubrir más sobre sus productos y servicios. Es una oportunidad única de dar un paso adelante en tu búsqueda de muebles de calidad

👍 Beoordelingen van HKliving

HKliving - Dronten
CC
5/5

Ik had borden gekocht van de serie bold&basic maar het duurde even voordat ik ze kon gebruiken omdat ik ze destijds zo mooi vond en vind had ik ze al gekocht voor mijn uitzet en ik was dan ook ontzettend teleurgesteld dat na 1 keer gebruik de borden al helemaal onder de krassen zat van het bestek. Hier contact over gehad en super goed geholpen! Wat een service is het dat ik gewoon een nieuwe set borden kreeg. Kwaliteit en klanttevredenheid staan voorop bij HKLiving en dat is geweldig want waar vind je dat tegenwoordig nog?!
En ja de producten zijn vrij prijzig maar je krijgt er ook wat voor terug, een stukje kwaliteit en servies wat je nergens anders vind.

HKliving - Dronten
Ryan P.
5/5

De Jax bank bij FonQ gekocht, duizenden euro's kwijt en na 2.5 maand wachten bleek dat 1 bankdeel een fabrieksfout had. FonQ gaf dit toe, maar wilde niet met een passende oplossing komen. Uiteindelijk verscholen ze zich achter een europese wet die aangaf dat dit bankdeel bij levering wel plooien tot 4cm mocht hebben. Onzin natuurlijk! Afijn, FonQ wilde toen niet meer helpen en daarna zocht ik direcr contact met HKliving zelf, op advies van een andere retailer. HKliving was het met ons eens en sprak FonQ hierop aan, maar ook die communicatie bleek lastig. Uiteindelijk heeft HKliving ons dan fantastisch geholpen. In eerste instantie zou FonQ (door bemiddeling van HKliving) een nieuwe leveren, maar het bankdeel raakten ze kwijt en ze communiceerden verder niks. Uiteindelijk heeft HKliving zelf het bankdeel besteld en bij ons omgewisseld. Het kostte een jaar (en nu nooit meer bij FonQ bestelllen), maar super bedankt Angelique en collega's. Jullie waren echt onze helden.

Zelfs nog een klein presentje gekregen omdat ze het sneu vonden dat het zo veel gedoe opleverde. Dat is nou klantenservice.

HKliving - Dronten
Richard L.
1/5

Slechte kwaliteit, prijzige ontbijtborden gekocht, bij zeer voorzichtig gebruik, springen de chips al om je oren. Ikea borden gingen zonder problemen met zulke versplinterde randen 20 jaar mee.
Wat een prutzooi

HKliving - Dronten
H.m. V. D. L.
1/5

Wat een slechte service. Koop je een bank van over de 4000 euro. Gaat de naad los, waardoor er een gat in mijn bank zit. Krijg je te horen, dat er maar twee jaar garantie op de bank zit, dus er niks aan gedaan word. Vind de prijs kwaliteit verhouding echt niet kloppen.

HKliving - Dronten
Steffanie
5/5

Ik had via marktplaats de retro oval cabinet gekocht. Thuis kwam ik erachter dat de handgrepen ontbraken. Verkoper wist van niets en had geen factuur meer (ook al was de kast vrij nieuw). De website die HKliving verkocht zei niets te kunnen doen. Toen maar HKliving zelf gemaild of ze de handgrepen los konden leveren. Ik kreeg binnen 24 uur bericht, dat ze kosteloos naar me zouden worden opgestuurd. Wat een TOP service. Binnen 48 uur had ik ze in huis. Zo een goede service zie je nog maar zelden tegenwoordig.

HKliving - Dronten
D. S.
1/5

Update: na 8 hele maanden komt HK met een antwoord via de Google revieuw... Leuk dat jullie online de boel recht willen trekken maar de service is gewoon bar en boos. Simpelweg niet reageren ... Had passender geweest als jullie op de vele mailtjes hadden gereageerd, ipv hier mooi weer spelen.

HELE slechte service! Ik heb 4 erg dure swirl wijnglazen gekocht welke na korte tijd dof werden. Voor de prijs die je voor dit glaswerk betaald mag dat gewoon niet. Als het wél gebeurd verwacht je service van het bedrijf. Nou die is er niet. Je krijgt een automatisch mail en als je nog eens doorvraagt een snauwerige reactie van een 'klantenservicemedewerker'. Veder hebben ze letterlijk lak aan je en mag je het zelf uitzoeken.

HKliving - Dronten
Michiel V. E.
1/5

Veel geld uitgegeven aan een grote verzameling servies en in amper een jaar tijd tig kapotte eetborden. Allemaal hetzelfde probleem, afgebroken stukjes uit de rand bij normaal gebruik. Met eerder servies nooit zoiets gehad. Winkel doet er niks mee, HK Living ook niet. Ronduit slechte kwaliteit én service.

HKliving - Dronten
Judith V. H.
1/5

Vorig jaar servies gekocht van HK living. Binnen een paar maanden zijn al 7 van de 12 dinerborden kapot. Dit bij normaal gebruik. Na een klacht hierover ingediend te hebben bij jullie ben ik teruggestuurd om dit in te dienen bij de winkel waar ik het heb aangeschaft (Bijenkorf). Deze winkel zegt echter dat zij niets kunnen betekenen en dat ik weer terug moet naar HK living. HK living zegt vervolgens niets te kunnen doen. En daarmee is voor hen de kous af. Zo slecht, ik zal dus ook nooit meer servies bij hen aanschaffen.

Go up