Patch Marketing B.V. - 's-Hertogenbosch

Adres: Stationsplein 93, 5211 AG 's-Hertogenbosch, Nederland.
Telefoon: 736902222.
Website: patch.eu
Specialiteiten: Callcenter.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 9 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4/5.

📌 Locatie van Patch Marketing B.V.

Patch Marketing B.V. Stationsplein 93, 5211 AG 's-Hertogenbosch, Nederland

⏰ Openingstijden van Patch Marketing B.V.

  • Maandag: 08:00–22:00
  • Dinsdag: 08:00–22:00
  • Woensdag: 08:00–22:00
  • Donderdag: 08:00–22:00
  • Vrijdag: 08:00–22:00
  • Zaterdag: 09:00–18:00
  • Zondag: 09:00–18:00

Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van Patch Marketing B.V., geschreven in een formele en vriendelijke stijl, met de gevraagde details en

👍 Beoordelingen van Patch Marketing B.V.

Patch Marketing B.V. - 's-Hertogenbosch
iedje K.
1/5

Zou gebeld worden over wanneer te beginnen bij Patch, heb in 3 dagen 8 keer gebeld, berichten achtergelaten, twee keer gemailed op verzoek van medewerkers en iedere keer zou ik z.s.m. teruggebeld worden. Als ik al iemand aan de lijn kreeg want ook dat duurde soms erg lang. De 4e (!) dag eindelijk contact! En dat noemt zich een callcentre! Ik kan het nog steeds niet geloven.

Helaas is de reactie van Joep werkelijk om je te bescheuren: niet alleen de communicatie, maar ook de administratie en het geheugen van Patch vertoont zwarte gaten. Ik zie dat ze in ieder geval wel voor de cursus: hoe zet ik mijzelf en mijn bedrijf keihard voor schut met vlag en wimpel geslaagd zijn. Ik heb de mailwisseling met Patch natuurlijk bewaard, ik en de lezers van deze reviews zijn toch niet op ons achterhoofd gevallen! Zo doorzichtig, ik zou mij vergist hebben in het bedrijf? Serieus? Grow up guys

Patch Marketing B.V. - 's-Hertogenbosch
John D.
1/5

Mijn ervaring bij Patch was ondermaats, vooral tijdens de introductiefase en in de ondersteuning voor nieuwe werknemers. Er waren opmerkelijke technische problemen tijdens een voorbereidingssessie en een gebrek aan technische bekwaamheid. De sessie liep aanzienlijk uit, wat leek op een gebrek aan voorbereiding.

Na aanvang van mijn taken ontving ik snel negatieve feedback zonder voldoende begeleiding of constructieve ondersteuning, wat leidde tot mijn vroege vertrek.

Patch Marketing B.V. - 's-Hertogenbosch
Rik D.
5/5

Geweldig callcenter met aandacht voor klant en medewerkers.

Patch Marketing B.V. - 's-Hertogenbosch
L. W.
4/5

Leuke collega's

Patch Marketing B.V. - 's-Hertogenbosch
quinty V. D.
5/5

Patch Marketing B.V. - 's-Hertogenbosch
Zaynab H.
5/5

Patch Marketing B.V. - 's-Hertogenbosch
Eddy K.
5/5

Patch Marketing B.V. - 's-Hertogenbosch
Rowin V.
5/5

Go up