Max ICT B.V. - Gilze

Adres: Hercules 20, 5126 RK Gilze, Nederland.
Telefoon: 135774574.
Website: maxict.nl
Specialiteiten: Elektronicawinkel, Computeronderdelenwinkel, Softwarewinkel, Computerwinkel, Leverancier van elektronische onderdelen.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Levering op dezelfde dag, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Montageservice, Creditcards, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 1506 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.2/5.

πŸ“Œ Locatie van Max ICT B.V.

Max ICT B.V. Hercules 20, 5126 RK Gilze, Nederland

⏰ Openingstijden van Max ICT B.V.

  • Maandag: 09:00–18:00
  • Dinsdag: 09:00–18:00
  • Woensdag: 09:00–18:00
  • Donderdag: 09:00–18:00
  • Vrijdag: 09:00–18:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van Max ICT B.V., geschreven in een formele en vriendelijke toon, met de gevraagde

πŸ‘ Beoordelingen van Max ICT B.V.

Max ICT B.V. - Gilze
Roy K.
1/5

Lijkt een front voor diverse Europesche hardware leveranciers. Geadverteerde levertijd kloppen niet, annuleren kan ook niet meer "want het is al verzonden" maar een track&trace kan men niet geven. Twee dagen later nog geen product. Kan dit geretourneerd worden dan? Ja hoor zegt de klantenservice, op eigen kosten en onder inhouding van 10% '"re-stocking fee".

Als je overweegt om hier wat te kopen, Google dan nog even verder. De artikelen zijn elders ook verkrijgbaar uit eigen voorraad of met betere service. Uiteindelijk lijkt het erop dat MaxICT ook gewoon een dropshipper is.

Max ICT B.V. - Gilze
John V. H.
1/5

Dinsdag 4 februari 2025 vroeg in de middag (13.00) een espressomachine besteld Γ©n betaald, omdat die morgen mijn oude de geest gaf.
Op woensdag gekeken naar de voortgang van de bestelling omdat ik na de aankoopbevestiging niets meer hoorde, alleen dat de levering op 6 februari zou plaatsvinden.
Contact gezocht per email en het antwoord was dat er iets fout was gegaan en de levering een dag later zou gebeuren. Ze verklaarden dat ze een termijn hanteerden van 3 dagen en dat alles dus nog daarbinnen viel.
Sowieso is anderhalve dag leveringstijd al behoorlijk langzaam tegenwoordig, maar goed.
Ik kreeg daarna een mail dat het bestelde zaterdag 8 februari geleverd zou worden met DPD. Dat is al 3Β½ dag, mensen.
4 minuten later een mail dat het 7 februari zou worden.
Daarop heb ik een mail gestuurd hoe ik erover dacht.
Op 7 februari zocht ik op DPD wanneer ze zouden komen.
Tot mijn verbazing stond er dat de bezorging mislukt was en het pakket terugging naar het depot. Ik ben slecht ter been, en altijd thuis, dus wat de reden was
Goed, het postgedeelte ligt buiten de verantwoordelijkheid van Max ICT, daarvoor schrijf ik wel een ander review bij DPD.
In ieder geval heb ik weer een mail naar Max gestuurd met mijn klacht.
Op beide laatste e-mails is niet gereageerd.
Waarschijnlijk vinden ze mij maar een zeurpiet.

Max ICT B.V. - Gilze
Ferry V. Y.
1/5

Slechte klantenservice.
Via de website op 6 januari een product aangemeld als defect.

Op 22 januari nog geen enkele reactie, mail gestuurd met de vraag wat de status is.

Op 4 februari nog geen enkele reactie of status update, dus nogmaals gevraagd om een update.

Daar kwam reactie op, dat ik beter kon bellen, want dat was de snelste manier om een reactie te krijgen.
Ik wil niet perse NU een reactie, daarom stuur ik een mail, ik wil ook niet mijn tijd verdoen aan de telefoon in de wacht, ik wil gewoon weten wat de status is. Hoeft niet gelijk, maar binnen 1-2 weken reactie op een mail zou moeten kunnen.

Blijkt dat er momenteel maar 1 medewerker met RMA's bezig is, en dat het erg druk is.
Dat snap ik, want die is heel de dag aan de telefoon, dus die komt niet meer aan werken toe.

Vandaag, 19 februari uiteraard nog geen reactie.

Max ICT B.V. - Gilze
Kim G.
5/5

Ik wil toch even een recensie plaatsen na het zien van al die negatieve recensies. Ik heb maandag een koffieapparaat besteld deze moest uit Denemarken komen en is op donderdag geleverd dus prima binnen de 1-3 werkdagen. Twee dagen na bestelling een mail gestuurd wanneer ik het kon verwachten en binnen 10 minuten reactie met een track en trace dus echt allemaal super geregeld πŸ‘πŸ»

Max ICT B.V. - Gilze
Alexander D. K.
1/5

Hier een 2TB Kingston NV-3 NVMe SSD besteld. Het bestel proces ging goed en redelijk snel, maar de schijf was na 6 maanden al defect.

De RMA aanvraag loopt nu al 3 weken en ik heb dus nog steeds geen akkoord gehad dat ik mijn schijf terug mag sturen of wat voor een oplossing er dan ook moet gaan komen. 3 Weken blijft het, van de MAXict kant al helemaal stil.

Vorige week heb ik ze maar eens gebeld en toen kreeg ik te horen dat de persoon helemaal alleen was en een hele grote werkvoorraad had en dat het daarom was blijven liggen. Maar er zou contact met hun leverancier opgenomen worden om dit te verspoedigen en weer blijft het nu stil. Ondertussen zit ik nog steeds met een probleem en kan ik nergens met mijn data naartoe.

Al met al voor mij geen reden om vaker met dit bedrijf zaken te doen.

Max ICT B.V. - Gilze
RenΓ© D.
1/5

Artikel stond op de website met levertijd van 1-3 werkdagen. Uiteindelijk werd het artikel verwacht op 19-11, dus 4 werkdagen. 2 dagen na bestellen een mail er achteraan gestuurd om te bevestigen of dit dan wel haalbaar is. Reactie gekregen dat een mail was gestuurd naar de leverancier om navraag te doen maar nog niks bevestigd kon worden. Meteen gereageerd om de bestelling te annuleren.

. Maandag 18-11 geen reactie gehad.. daarna op 19-11 kwam het pakket opeens binnen zonder dat ik hier ooit een track & trace van heb ontvangen. Die zelfde middag een mail dat de verwachtte levertijd van het artikel op 21-11 is, hiebij wéér geen track en trace code gekregen, kon wel bij de leverancier aangevraagd worden.. Apart want ik heb het artikel al ontvangen.

Nu een RMA aangemaakt om het artikel terug te sturen, krijg reactie dat ik hem kan opsturen, moet hem dan wel zelf verzekerd versturen (en voor betalen). Gemaild om een retourlabel te krijgen omdat ik het artikel geannuleerd had voordat ik het geleverd heb gekregen en nooit een track en trace code heb ontvangen. Ben benieuwd hoe lang het nu weer duurt voor ik reactie heb.

Max ICT B.V. - Gilze
D S.
5/5

Al vaak bij max besteld en contact gehad als er iets veranderd in de levering. Altijd beleefd en duidelijk en bij omruilen of retour altijd netjes afgehandeld. Ik weet niet wat er gebeurd bij al die andere recensies maar tot nu toe geen enkel probleem ondervonden waardoor ik niet iets bij max zou bestellen.

Max ICT B.V. - Gilze
Otto R.
1/5

Tja, ik kocht hier een vlakvandikte bank ( waarom vraag ik mij nu af)
Prijs op de website klopte niet ik moest een bedrag bijbetalen. Dit heb ik uiteindelijk gedaan.
Na een maand of 4 begon de machine kuren te krijgen. Uiteindelijk een RMA procedure in gang gezet op 18 november 2024. Tot op heden is er nog eigenlijk niets gebeurd. Ik heb diverse malen contact gezocht met de klantenservice maar ondanks veel beloftes is er niets gebeurd. We schrijven nu 3 Januari en tot op heden is het oorverdovend stil vanuit Gilze. Er wordt ook niet gereageerd op de ingebrekestelling of op de klacht.
Ondertussen heb ik zelf een QC inspecteur/monteur ingehuurd voor een analyse en een probleem oplossing.
De kosten hiervan en de omzetderving door de stilstand zijn inmiddels meer dan dat de machine gekost heeft.
Ik zal dan ook niet zomaar deze kwestie laten rusten en onderzoek mijn juridische mogelijkheden. Tot die tijd zal ik waar en wanneer ik kan vertellen over mijn avonturen met Maxict.

Go up