Windows Helpdesk - Franeker

Adres: Klipper 7, 8802 NK Franeker, Nederland.
Telefoon: 9003300003.
Website: windows-helpdesk.nl
Specialiteiten: Computerservice, Computerreparatie, Softwarewinkel, Computerondersteuning en -services.
Andere interessante gegevens: Online afspraken, Services op bedrijfslocatie, Rolstoeltoegankelijke parking, LGBTQ+ vriendelijk, Veilige omgeving voor transgenders.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 30 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.6/5.

๐Ÿ“Œ Locatie van Windows Helpdesk

Windows Helpdesk Klipper 7, 8802 NK Franeker, Nederland

โฐ Openingstijden van Windows Helpdesk

  • Maandag: 08:00โ€“00:00
  • Dinsdag: 08:00โ€“00:00
  • Woensdag: 08:00โ€“00:00
  • Donderdag: 08:00โ€“00:00
  • Vrijdag: 08:00โ€“00:00
  • Zaterdag: 09:00โ€“00:00
  • Zondag: 10:00โ€“22:00

Windows Helpdesk

Windows Helpdesk is een betrouwbare en kwaliteitsvolle computerdienstverlener die zich specialiseert in computerservice, computerreparatie, softwarewinkel, computerondersteuning en -services. Met ruim 30 beoordelingen met een gemiddelde beoordeling van 4.6/5, kunt u rekenen op een topkwaliteit dienstverlening bij Windows Helpdesk.

Adres:

Klipper 7, 8802 NK Franeker, Nederland.

Telefoon:

9003300003.

Website:

windows-helpdesk.nl.

Specialiteiten:

  • Computerservice
  • Computerreparatie
  • Softwarewinkel
  • Computerondersteuning en -services

Andere interessante gegevens:

  • Online afspraken
  • Services op bedrijfslocatie
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • LGBTQ+ vriendelijk
  • Veilige omgeving voor transgenders

Beoordelingen:

Dit bedrijf heeft 30 recensies op Google My Business met een gemiddelde beoordeling van 4.6/5.

๐Ÿ‘ Beoordelingen van Windows Helpdesk

Windows Helpdesk - Franeker
MeVo S.
5/5

Hulp gekregen om wat te instaleren, gelijk pc van slag. Gebeld naar Windows Helpdesk, Jan Talens aan de lijn, en het probleem is binnen enkele minuten opgelost. Helemaal top. Bedankt Jan

Windows Helpdesk - Franeker
Fred V. S.
5/5

Hier een licentie gekocht, werd snel geleverd met een uitgebreide handleiding. Ondanks deze handleiding had ik hulp nodig.
De hulp werd snel gegeven en de installatie werd deskundig afgehandeld. Perfecte service.

Windows Helpdesk - Franeker
Jessie V. D. W.
5/5

Ik ben zeer goed geholpen door de medewerker van de helpdesk. Hij heeft voor mij allerlei onnodige MS-office applicaties verwijderd en daarna de juiste MS-office versie geรฏnstalleerd op mijn laptop

Windows Helpdesk - Franeker
Jan P.
5/5

Jullie medewerker (Jan Talens) heeft mij voortreffelijk uit de brand geholpen met het weer toegankelijk maken van 'mijn' plots stagnerende Word-programma. Opgewekt, vriendelijk, ontspannen, helder communicerend, deskundig en snel van begrip - zomaar een greep uit de oplichtende kwaliteiten waarmee mijn naamgenoot zich overtuigend aan mijn beleving heeft meegedeeld... Een medewerker die zijn gewicht in goud waard is! Om zuinig op te zijn!

Windows Helpdesk - Franeker
mark W.
5/5

Ik had perongeluk alle services uitgeschakeld op de laptop van mijn zoon. Daardoor kon ik niet meer inloggen omdat het wachtwoord niet werd herkent.
Jan heeft me telefonisch snel geholpen via schermhulp via mijn eigen laptop en een usb stick om een hulpprogramma te openen en het wachtwoord tijdelijk uit te schakelen.

๐Ÿ‘๐Ÿป. Prima werk van de helpdesk guru

Windows Helpdesk - Franeker
Vera V. D. M.
5/5

Top service! Meerdere keren gebeld, omdat Windows 10 niet geรฏnstalleerd kon worden op mijn laptop. Ik werd heel vriendelijk geholpen, heb mijn laptop uiteindelijk opgestuurd en toen is het allemaal gelukt. Nogmaals bedankt hiervoor en in het bijzonder, Jan Talens! Topper!

Windows Helpdesk - Franeker
G. L.
5/5

Bij de windows-helpdesk een Windows 10 besteld. Deze werd snel per post opgestuurd. De installatie verliep prima, mede door de bijgeleverde duidelijke instructie. De activatie leverde eerst wat problemen op, maar dat werd na een mailtje en telefoontje keurig opgelost zelfs midden in het weekend. Ik ben een zeer tevreden klant en zal zeker in de toekomst gebruik gaan maken van de diensten van de windows-helpdesk.

Windows Helpdesk - Franeker
Kevin T.
5/5

Het probleem was dat we de laptop niet meer in konden, omdat de pincode door een update weer teruggezet was naar een wachtwoord. Daarop heb ik gezocht wie mij daarmee zou kunnen helpen. En dat was de Windows helpdesk. En je wordt daar zo goed geholpen, je bent pas van ze af als het probleem verholpen is. Bij een volgend 'onoplosbaar' probleem voor mij zou ik ze zeker weer benaderen.

Go up