Witgoedservice Limburg - Landgraaf

Adres: Maastrichterlaan 38, 6374 VR Landgraaf, Nederland.
Telefoon: 452031175.
Website: witgoedservicelimburg.nl
Specialiteiten: Reparatieservice voor huishoudapparatuur.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke parking, Reparatieservice.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 113 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.8/5.

📌 Locatie van Witgoedservice Limburg

Witgoedservice Limburg Maastrichterlaan 38, 6374 VR Landgraaf, Nederland

⏰ Openingstijden van Witgoedservice Limburg

  • Maandag: 08:30–17:30
  • Dinsdag: 08:30–17:30
  • Woensdag: 08:30–17:30
  • Donderdag: 08:30–17:30
  • Vrijdag: 08:30–17:30
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Witgoedservicelimburg

Witgoedservicelimburg is een bedrijf dat zich specialiseert in reparatieservice voor huishoudapparatuur in Landgraaf, Nederland. De bedrijf heeft een locatie op de Maastrichterlaan 38 en kan worden bereikt via de telefoon op 452031175 of via hun website witgoedservicelimburg.nl.

Witgoedservicelimburg biedt een breed scala aan reparatieservice voor huishoudapparatuur, waaronder reparatieservice voor rolstoeltoegankelijke parking en huishoudelijke apparaten.

Volgens de beoordelingen op Google My Business heeft het bedrijf een gemiddelde 3,8/5 sterren.

Witgoedservicelimburg is een rolstoeltoegankelijke winkel, wat betekent dat het de toegang voor personen met een rolstoel of andere beperkingen mogelijk maakt.

Wilt u meer informatie over Witgoedservicelimburg of reparatieservice in Landgraaf, neem dan contact op met Telefoon: 452031175 of bezoek onze website.

👍 Beoordelingen van Witgoedservice Limburg

Witgoedservice Limburg - Landgraaf
Sandra T.
1/5

Reageert slecht en heeft zijn organisatie niet op orde. In oktober '24 geweest voor onze wasmachine die een vreemd geluid maakte. Wist precies wat er aan de hand was door het geluid te horen. Heeft wasmachine niet open gehad. Zou nieuwe distributieriem bestellen en die binnen 3 maanden (zonder voorrijkosten) komen vervangen. Nooit meer geweest en reageert niet op mijn berichten. Ik raad niet aan om met deze persoon in zee te gaan. Ik heb betaald voor zijn 'onderzoek' en nooit een reparatie ontvangen.

Witgoedservice Limburg - Landgraaf
Joyce R.
5/5

Fijne ervaring met Pascal gehad. Werkt vlot en heel nauwkeurig. Eerdere zoektocht naar wasmachine monteur leverde niks op. Top werk geleverd. Wasmachine werkt tot nu toe top..

Witgoedservice Limburg - Landgraaf
Marc D.
1/5

Ik heb nog nooit zaken gedaan met iemand die slechter is in zijn afspraken na komen als deze persoon. Ik wacht al 8 mnd op een terug betaling. ⚠️Even een update. Het geld is ondertussen overgemaakt ⚠️

Witgoedservice Limburg - Landgraaf
Nathalie H.
5/5

Zeer professionele service. Monteur wist waar hij mee bezig was . Defecte aanvoermotor gelukkig op voorraad in zijn bus wat meestal zeldzaam is ..Dank jullie wel .

Witgoedservice Limburg - Landgraaf
babette
1/5

Afgelopen dinsdag dacht ik de vaatwasser gemaakt te hebben ! 1 x gedraaid zelfde probleem ben Pascal al vanaf woensdag aan t bellen en of app! GEEN GEHOOR GEEN TERUGBEL NIKS NADA NOPPES
Pascal je bent een pannenkoek ! Succes met je bedrijf !

Witgoedservice Limburg - Landgraaf
Kim V. B.
1/5

We hadden een vaatwasser die niet meer werkte.
Pascal zou een offerte maken om een nieuwe te bestellen. Offerte hebben we niet meer gezien. Wel dik 80/90 euro móeten betalen omdát we een spoedafspraak hadden gemaakt.
Hoe dan? Als je na een week pas komt kijken. Jammer van het geld maar hier hebben wij in ieder geval geen vertrouwen in.

Witgoedservice Limburg - Landgraaf
maxim C.
5/5

Ik ben uiterst tevreden met de service van Witgoedservice Limburg! Van het eerste contact tot de uiteindelijke reparatie, alles verliep snel en efficiënt. Hij was ontzettend vriendelijk en professioneel, en zorgden ervoor dat mijn apparaat snel weer goed functioneerde. De communicatie was duidelijk en ik werd altijd op de hoogte gehouden van de voortgang. Ik kan deze service dan ook van harte aanbevelen! Echt een topbedrijf!

Witgoedservice Limburg - Landgraaf
Frank V. D. S.
1/5

Ik ben al vanaf januari ‘24 bezig om een onderdeel van mijn magnetron vervangen te krijgen Voor de analyse moest ik 65€ betalen. Het repareren was geen probleem! Vervolgens werd de eerste afspraak afgezegd om privé problemen ( sterfgeval)Begrijpelijk nog. Een maand later tijdens de vervolgafspraak kwam Pascal tot de conclusie dat hij het verkeerde onderdeel had besteld. Het zou 10 dg duren voordat het juiste onderdeel weer binnen was. Dat is inmiddels 2 maanden geleden. Wederom werd een afspraak om privé redenen afgezegd. Dit bedrijf is totaal niet te bereiken. Reeds meerdere malen gebeld en geappt. Dit bedrijf gaat van mijn rechtsbijstand een terug vorderingsbrief van 65€ (analyse-kosten) aangetekend krijgen. Jammer dat het op deze manier moet maar hij laat mij geen keus.

Go up