Coolblue Leiden - Leiden

Adres: Breestraat 103, 2311 CL Leiden, Nederland.
Telefoon: 107988999.
Website: coolblue.nl
Specialiteiten: Elektronicawinkel.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Services op bedrijfslocatie, Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Installatieservice, Montageservice, Reparatieservice, Wifi, Wifi, Snel bezoek, Batterijen, Elektronica, Lampen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 1073 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.4/5.

πŸ“Œ Locatie van Coolblue Leiden

Coolblue Leiden Breestraat 103, 2311 CL Leiden, Nederland

⏰ Openingstijden van Coolblue Leiden

  • Maandag: 10:00–18:00
  • Dinsdag: 10:00–18:00
  • Woensdag: 10:00–18:00
  • Donderdag: 10:00–20:00
  • Vrijdag: 10:00–18:00
  • Zaterdag: 09:30–17:30
  • Zondag: 10:00–17:00

Coolblue Leiden

Coolblue Leiden is een bekende elektronica winkel gevestigd in het hart van Leiden. Met het adres Breestraat 103, 2311 CL Leiden, Nederland, is het gemakkelijk om dit populaire winkel te vinden. Het telefoonnummer is 107988999 en je kunt meer informatie vinden op de website coolblue.nl.

Specialiteiten:

  • Elektronicawinkel

Andere interessante gegevens:

  • Bezorging
  • Ophalen in de winkel
  • Winkelbezoek mogelijk
  • Services op bedrijfslocatie
  • Rolstoeltoegankelijk toilet
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Installatieservice
  • Montageservice
  • Reparatieservice
  • Wifi
  • Snel bezoek
  • Batterijen
  • Elektronica
  • Lampen
  • Contactloos mobiel betalen
  • Creditcards
  • Pinpassen

Beoordelingen:

Dit bedrijf heeft 1073 recensies op Google My Business. De gemiddelde mening is 4.4/5.

πŸ‘ Beoordelingen van Coolblue Leiden

Coolblue Leiden - Leiden
Pablo B.
1/5

Ophaalsysteem slaat helemaal nergens op. Moest 30+ min wachten om een klein pakketje op te halen. Zou het niet aanraden en weet zeker dat ik niet terugkom. Als ik 0 sterren ipv 1 zou kunnen geven zou ik dat zeker doen.

Coolblue Leiden - Leiden
Melvin B.
5/5

Zeer beleefd en professioneel geholpen. Verder gedacht aan onze wensen en laatste moment verandering omgrenzen probleem. En niet om te slijmen maar deze verkoper moet je opslag geven. Van hem wil ik er 10 in mijn bedrijf.

Coolblue Leiden - Leiden
Eugenie R.
5/5

πŸ˜€πŸ˜ŠπŸ˜€πŸ§‘ We werden heel goed geholpen in de winkel in Leiden. We hebben een iets duurdere laptop gekocht dan we oorspronkelijk van plan waren. Dat was het advies van de medewerker al daar. Een hele goede keus blijkt nu. Deze pc kan zeker een tijd langer meegaan.

Coolblue Leiden - Leiden
Marcel K.
2/5

Geen service mogelijk voor 80 plussers. Siemens koffiemachine bij Coolblue in Leiden aangekocht. Er is een gebrekkig product geleverd die bij het aanzetten kortsluiting maakt en de aardlekschakelaar activeert. Mijn schoonvader is 80+ en afhankelijk van een scootmobiel. Of hij dat zware apparaat maar even kon inleveren bij een pakketpoint. Er was geen andere mogelijkheid waaronder het langssturen van een servicemonteur mogelijk. Wijzelf wonen zelf 170 km verderop. Alles voor een glimlach is in het geval van mijn schoonvader geen spatje service mogelijk. Schandalig Coolblue!!!

Update: inmiddels heeft mijn schoonvader het aankoopbedrag retour ontvangen. Er kon geen soortgelijk vervangend apparaat geleverd worden. Hiervoor een extra ster toegekend.

Coolblue Leiden - Leiden
Kelvin C.
2/5

Ik vond het heel apart dat ik op mijn beurt moest wachten terwijl ik genoeg mensen in de winkel zag. Ik wist ook niet dat er een aanmeldzuil was. Hierdoor heb ik veel tijd verloren.

Coolblue Leiden - Leiden
AndrΓ© L.
4/5

We werden heel goed geholpen bij onze keuze.
Ons compliment voor de persoonlijke aandacht.

Coolblue Leiden - Leiden
Jan D.
2/5

Beetje rare ervaring in de Breestraat. Zaterdagmiddag een mobieltje gekocht. Je dient jezelf aan te melden op een automaat en aan te geven waarvoor je komt. Dus maar voor info aangegeven met mijn voornaam. Er waren nog ca. 15 wachtenden voor mij! Derhalve maar geduldig het digitale bord in de gaten gehouden en ondertussen wat verschillen gezien tussen oled en led tv’s. Na circa 25 minuten was ik aan de beurt. Gevraagd aan de verkoper of er wel eens mensen uit de wachtrij verdwenen zijn, wat hij bevestigde. Zojuist nog 3 voor mij. Oef, anders was ik nog niet aan de beurt geweest. Telefoon besteld, was niet op voorraad, zou er de zondagmorgen om een uur of 10 zijn. De aankoopbon zou mij digitaal worden gemaild. Ook ontving ook geen bewijs van betaling. Staat wel op mijn bank als afschrijving, maar toch.
De volgende zondagmorgen eerst 2 keer gebeld naar de Breestraat Leiden ter controle of mijn bestelling er was maar kreeg geen gehoor. Vervolgens op de fiets naar Leiden. Bij de automaat nu aangegeven dat ik een bestelling kom ophalen. Na een kwartier weer aan de beurt. Er wordt gevraagd naar mij ordernummer. Had ik niet (bleek naderhand dat dit eerder die morgen aan mij was gemaild). Gaf te kennen dat ik eerder deze morgen kort gebeld had maar geen gehoor kreeg. De jongeman werd nu iets beleefder en ging mijn bestelling halen aan de hand van het door mij verstrekte e-mailadres. Verder geen controle of ik het was die had betaald. Al met al wat inefficiΓ«nt en knullig en onpersoonlijk allemaal. Beetje Amerikaans verdienmodel?

Coolblue Leiden - Leiden
Jean-Paul P.
5/5

Altijd prima service, heel vriendelijk personeel. Gewoon een fijne ervaring.

Go up