D&J Computerservice - Middelharnis

Adres: Spui 2, 3241 CW Middelharnis, Nederland.

Website: djcomputerservice.nl
Specialiteiten: Computerreparatie, Reparatiewinkel voor mobiele telefoons, Telefoonreparatieservice.
Andere interessante gegevens: Services op bedrijfslocatie, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen, Rolstoeltoegankelijk toilet, Reparatieservice, LGBTQ+ vriendelijk, Veilige omgeving voor transgenders, Elektronica, Contactloos mobiel betalen, Pinpassen, Creditcards, Gratis parkeergarage, Gratis parkeerplaats, Gratis parkeren op straat.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 94 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.9/5.

๐Ÿ“Œ Locatie van D&J Computerservice

D&J Computerservice Spui 2, 3241 CW Middelharnis, Nederland

โฐ Openingstijden van D&J Computerservice

  • Maandag: 13:00โ€“17:30
  • Dinsdag: 09:00โ€“17:30
  • Woensdag: 09:00โ€“17:30
  • Donderdag: 09:00โ€“17:30
  • Vrijdag: 09:00โ€“17:30
  • Zaterdag: 09:00โ€“16:00
  • Zondag: Gesloten

D&J Computerservice

Bent u op zoek naar een betrouwbare en kundige computerdienst D&J Computerservice in Middelharnis is de plek voor u. Met jarenlange ervaring in het repareren van computers, mobiele telefoons en het verrichten van telefoonrepairservices, kunnen de experts bij D&J Computerservice elk technisch probleem oplossen.

Deze computerreparatiedienst staat bekend om hun brede scala aan diensten, waaronder computerreparatie, reparatiewinkels voor mobiele telefoons en telefoonrepairservices. Daarnaast bieden ze ook andere interessante diensten zoals services op de bedrijfslocatie, een rolstoeltoegankelijke ingang, rolstoeltoegankelijke parking en rolstoeltoegankelijke zitplaatsen. Voor een comfortabele en toegankelijke bezoekerservaring.

Het bedrijf is ook zeer gewaardeerd door de lokale gemeenschap. Ze beschikken over een 3.9/5 sterrenbeoordeling op Google My Business, gebaseerd op 94 recensies. Dit toont aan dat D&J Computerservice een betrouwbare en klantvriendelijke dienstverlener is. Andere belangrijke voorzieningen die het bedrijf aanbiedt zijn elektronica, contactloos mobiel betalen, pinpassen, creditcards, een gratis parkeergarage, gratis parkeerplaats en gratis parkeren op straat.

Locatie en contactgegevens

D&J Computerservice is gevestigd aan het Spui 2, 3241 CW Middelharnis, Nederland. Voor verdere informatie of om een afspraak te maken kunt u contact opnemen met het bedrijf via hun website djcomputerservice.nl of via telefoonnummer.

๐Ÿ‘ Beoordelingen van D&J Computerservice

D&J Computerservice - Middelharnis
corma B.
3/5

Mijn moeder heeft bij D&J een Toshiba tv gekocht die net na het verlopen van de garantie stuk ging. TV bij D&J gebracht met de vraag om te kijken of er iets betaalbaars aan de hand was en of ze ons dan eerst konden bellen voor een prijsopgave voor evt. reparatie. Dit is alleen niet hoe zij werken. Als je iets voor reparatie aanbied betaal je sowieso โ‚ฌ65. Dit hadden wij niet goed begrepen. De tv kon niet gemaakt worden, maar er zijn dan wel diagnose kosten. Na contact kwamen we tot de gezamenlijke oplossing om de reparatiekosten te delen. Bedenk dus goed voordat je een apparaat aanbied wat je wilt. Ze boden verder een vervangend product aan voor minder geld. Hier heeft mijn moeder geen gebruik van gemaakt.

D&J Computerservice - Middelharnis
G M.
1/5

Heel spijtig dat ik deze naar waarheid gesproken review moet schrijven. Maar ik heb een zeer slechte ervaring met D&J Computerservice! Mijn toetsenbord moest vervangen worden en heb dit bij D&J laten doen (het gaat om een laptop van bijna โ‚ฌ2000,-) dus dan zou je denken dat er ook in alle netheid mee omgegaan word.

1. De reparatie zou over ongeveer 2 weken klaar wezen, na 2 weken belde ze voor het wachtwoord van mijn laptop. Conclusie toen pas gingen ze voor het eerst kijken.

2. Heeft daarna nog geruime tijd geduurd voor hij klaar was.(langer dan ze toegezegd hadden)

3. Toen ik mijn laptop ophaalde en hem bekeek zat er een totaal ander toetsen bord in. Hij was degelijk/netjes zwart met wit en een net lettertype. En er zat nu een zwart met neon groen toetsenbord in met een bijzonder lettertype. en dit alles zonder enig communicatie. En dat terwijl er nog een behoorlijk bedrag voor betaald moest worden ook.

4. Na veel heen en weer gebel en bezoekjes. Was conclusie wij kunnen elk toetsen bord verkrijgen wat we maar willen. maar degene die jij had die is niet meer te verkrijgen. na eenvoudig zoekwerk heb ik zelf mijn witte originele toetsenbord gevonden en kon binnen 2 dagen worden geleverd.

5. 3 schroefjes van de laptop miste. (naar hun zeggen paste die niet meer omdat ze er nu een toetsenbord in gezet hebben die niet origineel was) en de onderkant van de laptop ging automatisch open...

6. na opnieuw de laptop terug te brengen met de vraag dit op te lossen. en hoe ze me in al dit gezeur tegemoet konden komen. was het een slap excuus en een cadeaubon van 50 euro alleen daar te besteden.

6. laptop voor de laatste keer opgehaald. de onderkant hebben ze dicht gelijmd... ik zeg: het zit dichtgelijmd.. wat als hij weer kapot gaat ? ja dan moet u hem hier brengen want wij hebben er speciaal gereedschap voor dan wippen we hem zo open...
lijm is vast... ? dus geen idee wat ze bedoelen.

7. ten slotte krassen op de onderkant van mijn laptop..

8. conclusie... loop deze winkel voorbij als je beetje waarde hecht aan je spullen

D&J Computerservice - Middelharnis
Ron
3/5

Internet versterkers nodig en deze gekocht in deze winkel prima geholpen en ben tevreden hoor ,wel internet kabel retour gebracht deze was echt niet nodig en dan is 23 eur zonde te laten liggen toch ,mijn dochter leest op de bon en staat er doodleuk op je krijgt een cadeaubonnetje en geen geld ?!
Vertel dit bij verkoop wel zo eerlijk ,en bedankt toch voor het terug geven van het geld na wat heen en weer gevraag.

D&J Computerservice - Middelharnis
Dejoowie
2/5

Personeel is ontzettend vriendelijk, afgeleverde werk echter een stuk minder. Mijn laptop was gevallen, en daardoor was o.a. het scherm kapot. Ik kreeg te horen dat ze dit binnen 4 weken wel gefixt zouden moeten hebben. En dat was maar goed ook, want 5 weken later zou ik voor langere tijd vertrekken voor werk. (Exacte getallen weet ik niet meer, dit speelt zich iets minder dan een jaar geleden af.) Dit had ik ook aangegeven bij inleveren van de laptop.
Na ongeveer 3 weken besloot ik te bellen om te polsen wat de status was, en toen kreeg ik te horen dat het langer zou gaan duren. Wederom aangegeven dat ik tegen die tijd langere niet in staat zou zijn langs te komen, zoals eerder aangegeven.
Totaal 7 weken later kreeg ik een belletje dat mijn laptop klaar was om opgehaald te worden. Dat ging hem dus niet worden. Wel fijn dat de laptop daar gewoon kon blijven totdat ik wรจl in staat was langs te komen.
Een paar maanden later was ik in staat eindelijk langs te gaan, er werd mij verteld dat alles geregeld was, en een paar honderd euro lichter ging ik terug naar huis met mijn dan toch eindelijk weer werkende laptop.
Althans, dat dacht ik. Eenmaal thuis aangekomen viel mij bij de eerste de beste Zoom vergadering (ja, het was tijdens DIE tijd...) op dat mijn camera er uitzag alsof de laptop uit 2003 was komen kruipen. Vermoedelijk is er tijdens de reparatie een vervangende webcam module besteld voor een goedkoper of ouder model uit deze serie. Toen na een paar uur gebruik de laptop toe was aan de oplader, kwam ik achter nog een probleem. De seconde dat ik mijn laptop aan de lader hing, werd de laptop ont-zet-tend traag. Vrijwel onbruikbaar. Ik ken mijn weg rondom computers, maar hoe ze dit voor elkaar gekregen hebben kan ik nogsteeds niet bedenken. Ik heb alles geprobeerd om dit zelf nog te fixen, maar helaas.
Dit alles heeft er toe geleidt dat ik sinds dien het gebruiken van mijn laptop zo veel mogelijk heb vermeden. Ik kan hem tenslotte niet langer dan een paar uur gebruiken voordat hij aan de oplader gehangen moet worden. Echter kwam ik er gisteren achter dat er nog een groter probleem aanwezig was. Ik had de laptop klaar gezet voor een filmavondje, en voordat we goed en wel klaar zaten begon het beeld te flikkeren. Dit ging door, werd erger, en een paar minuten later was het beeld vrijwel volledig weg. Het kapotte scherm, waarvoor ik de laptop binnen had gebracht, is nu na nog geen jaar uitermate licht gebruik wederom kapot. En ik vrees dat mijn verzekering de reparatie van dezelfde laptop niet nog een keer tegemoet gaat komen.
Dus, samenvattend. Ik heb geen twijfel dat het vriendelijke personeel met passie werkt, maar de kwaliteitscontrole is niet op peil, en de tijd indicaties die worden gegeven zijn ofwel niet accuraat, ofwel niet realistisch...

EDIT 15/04/2024
Beste Joris,
Ik snap heel goed dat jullie de reparatie niet meer kunnen herinneren. Mijn review geeft aan dat ik hem twee maanden geleden heb geplaatst terwijl dit in werkelijkheid eind 2021 is geweest en de reparatie begin dat jaar heeft plaatsgevonden. Ik weet niet zo goed wat daar mis is gegaan. Maar volledig begrijpelijk dat hij dus niet helemaal meer top-of-mind ligt.
De reden dat ik niet direct terug ben gekomen leg ik ook al enigszins uit in mijn originele review. Ik ging er van uit dat mijn verzekering niet nรณg een reparatie voor dezelfde laptop ging financieren. Van jullie eigen garantie was ik helaas niet op de hoogte. Ook speelt er voor een deel mee dat ik na het hele traject niet nog een keer mijn laptop kwijt wilde zijn, zeker niet omdat ik deze hard nodig had op dat moment.
Je punt over de tijdsindicaties snap ik erg goed. Evenals jullie afhankelijkheid van leveranciers. Het liep hier dus vooral mis omdat de tijdsindicatie werd gebracht als een zekerheid. Of, laat ik het bij mezelf houden; op mij kwam het over als een zekerheid.
Een kopje koffie sla ik nooit af, maar ik weet niet goed hoe ik jullie via hier direct kan benaderen. Positief puntje is wel dat het flikkerende beeldscherm zichzelf uiteindelijk heeft opgelost.

D&J Computerservice - Middelharnis
Dirk K.
5/5

Ik wil even zeggen tegen diegene die 1 ster geven dat je blij mag wezen dat er deze tijd nog een zaak is waar je terecht kan! Doe niet zo flauw, die jongens doen hun stinkende best.

Tuurlijk is een webshop sneller deze tijd maar service krijg je niet. En denk aan de geld omloop naar die grote bedrijven, niet gaan lopen klagen als je straks geen computer service meer hebt als deze zou verdwijnen omdat je liever je geld ergens anders besteed.

Sterkte jongens en succes gr Dirk

D&J Computerservice - Middelharnis
NJ K.
5/5

Zeer goed geholpen door D&J.
Joris kwam bij ons thuis glasvezel aansluiten.
Heeft ons goed geadviseerd, nam hier alle tijd voor en bleef geduldig.
Zeer professioneel, weet waarover hij spreekt.
Heeft tevens onze wasmachine gerepareerd, snelle levering van het onderdeel, en ook voor een nette prijs kunnen repareren.
Kortom: wij zijn zeer tevreden en kunnen deze zaak zeker aanraden.

D&J Computerservice - Middelharnis
Robin N.
1/5

Tijden zijn een inschatting, het is al even geleden.

Mijn laptop was gevallen, hierdoor was het scherm gebarsten, ik heb toen mijn laptop ter reparatie aangeboden. Ze zouden mij bellen als ze een nieuw scherm erin hadden gezet, zou ongeveer een week duren, twee weken later belde ik maar op en moesten ze het scherm nog bestellen. Na de reparatie haalde ik hem op, echter was hij niet bruikbaar omdat ze hem blijkbaar niet hadden getest, het touchscreen was aan een stuk door geactiveerd. Direct terug gebracht.

Moesten ze een nieuw scherm bestellen (duurde een paar weken langer dan verwacht). Weer het zelfde probleem na het ophalen, ze hadden hem dus weer niet getest.

Toen is uiteindelijk het touchscreen los gekoppeld en hebben ze hem afgeschreven, dit na hem een half jaar niet te kunnen hebben gebruikt.

Ook was er door de val of door de reparatie het scherm los gekomen. En moest dat voor een extra 80 euro gerepareerd worden.

Hij was nog vaker terug gebracht in het totaal 5 of 6 keer. Maar ik weet even niet meer alle redenen.

Wat ze naar mijn mening beter hadden kunnen doen:

1. Een planning bij houden met wanneer iemand een telefoontje verwacht en wat daar voor moet gebeuren. - Dus niet als bijna elke keer bij mij het geval dat ik week na dat hij klaar zou zijn bel en ze nog moeten beginnen.

2. Zij hebben een inschattings fout gemaakt bij de reparatie, wettelijk gezien moeten zij het risico dragen dat ze iets over het hoofd hebben gezien of dat er iets mis gaat bij de reparatie. Ook als hij toch moet worden afgeschreven dienen ze niet de onsuccesvolle reparatie in rekening te brengen. - Ik heb zowel voor de eerste reparatie als voor een aanvullende reparatie moeten betalen.

3. Wanneer de klant langer dan verwacht het te repareren product niet kan gebruiken, zou er wettelijk gezien een tijdelijke vervanging of vergoeding tegen over staan. - Hier heb ik nooit om gevraagd en had ik ook niet verwacht maar een half jaar zonder iets essentieels als een laptop is naar.

4. Verantwoordelijkheid nemen en niet de klant het idee geven dat het hun schuld is. Ik snap dat het voor hun niet leuk was om al die extra arbeidskosten te moeten betalen, maar het is hun verantwoordelijkheid om hem dan eerder te hebben afgeschreven. - Er werd gelijk sacharijnig gedaan of weg gelopen door de eigenaar wat de klant tevredenheid niet ten goede komt.

Al met al zal ik hier nooit meer een product ter reparatie brengen. En raad ik iedereen dat ook ten zeerste af.

D&J Computerservice - Middelharnis
Aisha D. V.
1/5

Zulke slechte service heb ik echt nog nooit meegemaakt, zelf niet bij een tweedehands winkel. Een zwarte vulling voor mijn printer gekocht en bijna niet gebruikt, vervolgens doet dat ding het niet meer na twee maanden. Kom ik dat melden zegt de winkelverkoper, hij is uitgedroogd en daar kan ik echt niks aan doen? Ik heb keurig de vulling van de toonbank gepakt de jongeman bedankt en heb de winkel verlaten om er NOOIT!!!!! meer terug te komen. Jammer trouwens dat een halve ster niet kon.

Go up