GGZ Westelijk Noord-Brabant (GGZ WNB) - Halsteren

Adres: Hoofdlaan 8, 4661 AA Halsteren, Nederland.
Telefoon: 164289100.
Website: ggzwnb.nl
Specialiteiten: Geestelijke gezondheidszorg.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Toilet.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 30 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.2/5.

📌 Locatie van GGZ Westelijk Noord-Brabant (GGZ WNB)

GGZ Westelijk Noord-Brabant (GGZ WNB) Hoofdlaan 8, 4661 AA Halsteren, Nederland

⏰ Openingstijden van GGZ Westelijk Noord-Brabant (GGZ WNB)

  • Maandag: 24 uur geopend
  • Dinsdag: 24 uur geopend
  • Woensdag: 24 uur geopend
  • Donderdag: 24 uur geopend
  • Vrijdag: 24 uur geopend
  • Zaterdag: 24 uur geopend
  • Zondag: 24 uur geopend

GGZ Westelijk Noord-Brabant (GGZ WNB)

GGZ Westelijk Noord-Brabant, vaak kortweg als GGZ WNB bekend, is een belangrijk gezondheidszorginstituut gelegen in Hoofdlaan 8, 4661 AA Halsteren, Nederland. Dit instituut specialiseert zich vooral in de geestelijke gezondheidszorg, een gebied dat steeds meer aandacht krijgt van de medische gemeenschap en de publieke opinie. Voor mensen die zoeken naar ondersteuning met psychische gezondheid of andere mentale welzijnsopghesetenheden, is GGZ WNB een betrouwbare en professionele optie.

Contactinformatie

Telefoon: 164289100
Website: ggzwnb.nl

Voor een direct contact kunt u ook de telefoonnummer gebruiken of de website bezoeken voor meer informatie. Het instituut is gericht op de betrouwbare en toegankelijke zorg voor de gemeenschap.

Besondere Kenmerken en Toegang

  • Toegangbaarheid: Het instituut biedt een rolestoeltoegankelijke omgeving, inclusief rolestoeltoegankelijke deuren, toileetspaces en parking.
  • Rolstoeltoegankelijke faciliteiten: Het heeft rolestoeltoegankelijke toileetspaces en een rolstoeltoegankelijke ingang, waardoor iedereen, ongeacht hun fysieke capaciteiten, kan bedienen van de diensten.

Beoordelingen en Media Mids

GGZ WNB heeft op Google My Business 30 recensies ontvangen met een gemiddelde mening van 3.2/5. Dit suggereert dat de kwaliteit van de zorg variërt, maar er zijn ook positieve feedbacks die wijzen op een goed gedrag van het personenveld. Voor een gedetailleerd beeld, raad ik aan om de specifieke recensies te lezen om te begrijpen wat klanten meer of minder vaardig vinden.

Opkomst en Veiligheid

Het instituut streeft naar een veilig en comfortschema voor zijn patiënten. De meerdere aandachten voor toegankelijkheid en veiligheid zijn een duidelijke toon op hun beleid om iedereen welkom en bezorgd te maken.

Welke Stappen Volgen

Voor iemand die interessant vindt wat GGZ WNB te bieden heeft, is het aan teolkataen om:

  • De website te bezoeken om meer informatie te vinden over de specifieke diensten en het team.
  • De telefoonnummer te gebruiken voor een directe consultatie of om een aanvangstap te maken.
  • Een bezoek te maken om de faciliteiten zelf te bekijken en te ervaren dat het instituut gericht is op de comfort en toegankelijkheid van elke bezoeker.

Ik voel mij vermand om u aan te moedigen om direct contact op te nemen via de website van GGZ WNB. Het is altijd goed om eerste vragen te stellen of om meer informatie te krijgen over hoe u kunt helpen aan uw gezondheidsdoelstellingen. Met hun专业服务和包容环境,GGZ WNB是您在心理健康领域寻求帮助的值得信赖的伙伴。

Note: There was a mix-up with Chinese characters in the last paragraph due to an error. Here's the corrected version:

Ik voel mij vermand om u aan te moedigen om direct contact op te nemen via de website van GGZ WNB. Het is altijd goed om eerste vragen te stellen of om meer informatie te krijgen over hoe u kunt helpen aan uw gezondheidsdoelstellingen. Met hun professionele diensten en inclusieve omgeving, is GGZ WNB een betrouwbare partner in uw zoeken naar gezondheid en welzijn.

👍 Beoordelingen van GGZ Westelijk Noord-Brabant (GGZ WNB)

GGZ Westelijk Noord-Brabant (GGZ WNB) - Halsteren
Jiska I.
1/5

Dit is geen zorg meer te noemen... 😉 Het enige dat ik zie is een vastgeroest systeem (dit geldt voor bijna alle GGZ/grote instellingen in NL trouwens) dat aan alle kanten wankel staat en niet meer doet waar ze daadwerkelijk voor bedoeld is. Wat ik zie is dat ze bijvoorbeeld: te veel mensen in een korte tijd willen (óf moeten) helpen, protocol altijd boven de mensen staat (ookal kost dit het leven van deze persoon), personeel dat op de automatische piloot werkt, personeel dat te snel conclusies/diagnoses gaat stellen en daardoor dingen over het hoofd zien óf juist de verkeerde diagnose stelt waardoor de hulpvrager niet de juiste hulp krijgt. Wat mij ook op is gevallen is dat zodra je als hulpvrager/cliënt/patiënt aangeeft dat je niet tevreden bent over de zorg of je je niet gehoord voelt en wat er anders kan, hmm.. échte gelijkwaardigheid heb ik vrijwel niet gezien maar wél dat de behandelaar of de instantie zich dan boven de hulpvrager gaat neerzetten. Alsof de hulpverlener de enige is die het beter weet en de hulpvrager/cliënt/patiënt automatisch lager op de maatschappelijke ladder staat omdat ze ten slotte in behandeling zijn... Er zijn ook aardig wat miscommunicaties binnen deze organisatie valt mij op waar iedereen (vooral de patiënt) de dupe van is. Ik kan een lijst opstellen over wat hier allemaal - niet goed gaat en is gegaan - maar ik bespaar mezelf deze moeite. Mijn ervaring is dat organisaties zoals deze me nooit persoonlijk zullen benaderen over "wat beter of anders kan" en doen ze hier niets mee, ik ben tenslotte maar een patiënt... (inmiddels ervaringsdeskundige met 20 jaar+ ervaring) en het werk moet ook doorgaan. De klachtenfunctionaris heb ik telefonisch benaderd en de voicemail ingesproken maar tot op heden heb ik daar niets van terug gehoord. Toen ik vandaag de vraag stelde aan mijn inmiddels oud behandelaar of zij de klachtenfunctionaris even aan zijn mouw wil trekken vanwege dat ik nog niets teruggehoord heb, viel het me op dat ze niet wist hoe ze moest reageren én hoe ze dit snel en duidelijk kon regelen voor mij, dat vind ik zorgelijk. Op het moment dat iemand een klacht heeft of klokkenluider is (zoals ik) moet je toch zonder enig gedoe of onduidelijkheid doorverwezen worden naar de klachtenfunctionaris? Je werkt met de mentale gezondheid, ziel en hele hebben en houwe van mensen, die vaak ook nog extra kwetsbaar zijn :-). Noodzakelijk om hier écht voorzichtig mee om te gaan. Ik ben per vandaag gestopt met het traject bij de GGZ WNB vanwege de werkwijze van deze instantie, oa aardig wat nalatigheid, miscommunicaties, superioriteitshandelen vanuit personeel en te snelle diagnoses stellen / conclusies trekken alsook de toon van het aanspreken/benaderen van patiënten 😉 Jammer, maar helaas! Het zou de GGZ WNB sieren om mij alsnog persoonlijk te benaderen (en nee, dat doe je niet door hieronder te reageren met een automatisch bericht, of ik een mailtje wil sturen naar de klachtenfunctionaris.... Dat heb ik ál gedaan). Geen algemene medewerker maar "het hoofd van de GGZ WNB" bijvoorbeeld. Maar zoals eerder geschreven... Ik heb er inmiddels na 20+ jaar ervaring geen vertrouwen meer in dit huidige zorgsysteem en zet ik me vanaf nu graag in voor het inrichten, vernieuwen en verbeteren van het zorgsysteem in NL. Hartelijke groet, Jiska Visser

GGZ Westelijk Noord-Brabant (GGZ WNB) - Halsteren
[email protected] V.
1/5

Cliënten binnen de ggzwnb worden niet serieus genomen als het om medicatie gaat ze worden onderhand als proefkonijnen gebruikt voor de farmaceutische industrie. Als een pametje niet goed is dan maar andere medicatie waar een Cliënten niet beter van worden maar slechter.
Welken in de wereld van de kwakzalverij die ggzwnb heet

GGZ Westelijk Noord-Brabant (GGZ WNB) - Halsteren
Rudy V. E.
3/5

Er kan meer gedaan worden om het kennis niveau te verhogen.

Voor en na foto's? En tijdlijnen en behandelingen opties. Invloedsfeer personeel op toekomstige patiënten?

Verre buren of ..

Je kan taalmachines ondervragen. Tiep een omgeving in waar iemand is. Met wat voorwerpen en omgeving. Vraag dan wat kan er gebeurt zijn.

Je kan taalmachines ondervragen. Echt alles vragen.(binnen de netheid van woorden) behandelaar en inzichten.

GGZ Westelijk Noord-Brabant (GGZ WNB) - Halsteren
Michael A.
5/5

Hallo, Afkicken is nooit leuk. En daarom schrijf ik dit stukje. Ondanks de ellende waar ik doorheen ben gegaan heb ik een zeer goed gevoel over gehouden van deze 6 weken therapie. Ik had soms moeite met begeleiders maar het meerendeel heeft me goed geholpen. Ik heb veel wijsheid gekregen over hoe verslaving en trauma in hun werk gaan. Hierdoor kon ik als een speer aan mijzelf werken en daarin werd ik ontzettend goed geholpen. Met name psycho educatie en beeldende therapie waren waar ik het meeste aan had. Streng maar rechtvaardig zou ik concluderen. Je komt wel in een groep mede gebruikers terecht en dan moet je wel overal rekening meehouden. Niemand kan voorspellen wie de volgende opgenomen client gaat worden dus dat was met regelmaat wel even spannend.

Nog even het volgende, een begeleider die meestal in de ochtend uren bij de start van de dag was heeft mij ontzettend veel positieve energie gegeven. Maar ook alle anderen van harte bedankt voor jullie steun en begeleiding!

GGZ Westelijk Noord-Brabant (GGZ WNB) - Halsteren
Paul
1/5

Zeer slecht en partijdig (van vele anderen vernomen en heeft mijn man bewijs van).
Serieus nemen is een utopie.
Bedroevend dekt het niet eens meer.

Deze organisatie moet onder toezicht geplaatst worden. Veel praatjes en onkunde. Je word geïntimideerd en aan je lot overgelaten.

Ruim een 0,5 jaar moeten wachten om i.p.v. hulp bedrogen uit te komen.

GGZ Westelijk Noord-Brabant (GGZ WNB) - Halsteren
Roksar M.
1/5

Mijn vorige reactie is niet geplaatst omdat ik teveel informatie deelde wat waar was!

Maar ik zeg 1 ding jullie kunnen niet doorgaan met liegen en alle onrecht!
God is groot en de waarheid komt boven water!

Vertrouw ze niet en doe aangifte want er zijn meerdere slachtoffers!

Als een familielid, kennis of vriend hier is opgenomen waarschuw hun en hou hun in de gaten.

Ik wil niet dat mensen onnodig zelfmoord plegen door fouten van een ander of omdat ze verkeerd worden begrepen.
Ik heb dit zelf meegemaakt met een familielid en wil iedereen waarschuwen voordat het telaat is!

GGZ Westelijk Noord-Brabant (GGZ WNB) - Halsteren
Sharona V. D. B.
5/5

Heb er bijna 1 jaar op de kliniek gezeten en het heeft niks gelopen heeft gewoon me tijd gekost heb alleen maar meer klagte gehad erbij

GGZ Westelijk Noord-Brabant (GGZ WNB) - Halsteren
Rita J.
5/5

Zo dankbaar met de handvaten en verzorging die ik heb mogen ontvangen van Schelde 6. Ready to start my life. Up to dgt!!
De liefdevolle geduldige handvaten die ik heb mogen ontvangen van Ellis, Dian en Conny. De adviezen van Jeanine waren pittig maar heel leerzaam. De humor van Dominiek maakte het zo veel lichter. De rust van Niels, Henk en Dymphie mogen zeker niet ontbreken. Het professionele team erachter werkt kei hard (Ernest, Sjakko, Lotti, Deirdre en natuurlijk Daniel) om me de wijde wereld terug opnieuw te gaan trotseren.

Go up