Hulshoff Design Center - Leiderdorp

Adres: Elisabethhof 28, 2353 EZ Leiderdorp, Nederland.
Telefoon: 715133100.
Website: hulshoffwonen.nl
Specialiteiten: Woonwinkel.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Levering op dezelfde dag, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Snel bezoek, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 24 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.3/5.

๐Ÿ“Œ Locatie van Hulshoff Design Center

Hulshoff Design Center Elisabethhof 28, 2353 EZ Leiderdorp, Nederland

โฐ Openingstijden van Hulshoff Design Center

  • Maandag: 13:00โ€“17:30
  • Dinsdag: 10:00โ€“17:30
  • Woensdag: 10:00โ€“17:30
  • Donderdag: 10:00โ€“17:30
  • Vrijdag: 10:00โ€“17:30
  • Zaterdag: 10:00โ€“17:00
  • Zondag: 12:00โ€“17:00

Hulshoff Design Center is een uniek ontwerpcentrum gevestigd in Leiderdorp, Nederland. Het adres is Elisabethhof 28, 2353 EZ Leiderdorp. Het centrum heeft een woonwinkel met verschillende specialiteiten, waaronder interieurontwerpen en meubels. Het is een populaire bestemming voor mensen die op zoek zijn naar unieke en high-end ontwerpen voor hun woning.

Charakteristieken

  • Uniek ontwerpcentrum
  • Interieurontwerpen en meubels
  • High-end ontwerpen
  • Stijlvolle en unieke producten

Locatie

Hulshoff Design Center is gelegen in Leiderdorp, een prachtige en rustige woonomgeving in Nederland. Het adres is Elisabethhof 28, 2353 EZ Leiderdorp.

Informatie

De belangrijkste informatie die u moet weten over Hulshoff Design Center is:

Especialiteiten

Het Hulshoff Design Center heeft een breed scala aan specialiteiten:

  • Interieurontwerpen
  • Meubels
  • High-end ontwerpen
  • Stijlvolle en unieke producten

Overige informatie

Naast de specialiteiten, heeft Hulshoff Design Center ook een aantal andere interessante gegevens:

  • Bezorging en levering op dezelfde dag
  • Rolstoeltoegankelijke ingang en parking
  • Snel bezoek
  • Contactloos mobiel betalen
  • Aceptatie van creditcards en pinpassen

Beoordelingen

Het Hulshoff Design Center heeft 24 recensies op Google My Business. De gemiddelde beoordeling is 3.3/5.

๐Ÿ‘ Beoordelingen van Hulshoff Design Center

Hulshoff Design Center - Leiderdorp
Camiel P. V. D.
1/5

Prachtige meubels uitgezocht van Musterring. Helaas biedt Hulshoff niet de service die je zou verwachten bij dit premium merk. Verkeerde afmetingen besteld, verkeerde kleur besteld, ondeskundig montagepersoneel en 9 maanden na bestelling, meerdere extra kortingen en een bosje bloemen verder is het nog steeds niet opgelost. Hulshoff geeft aan ook niets meer te willen doen aan de laatste mankementen. Jammer, wij komen niet meer terug.

Hulshoff Design Center - Leiderdorp
Sandra K.
5/5

We twijfelde na het lezen van de resecties of we wel een bank moesten bestellen bij dit bedrijf. Maar top geholpen. Goede service en adviezen. Dus bij twijfel zou ik zeggen. Loop gewoon naar binnen!

Hulshoff Design Center - Leiderdorp
Katja K.
1/5

Deze winkel heeft absoluut afschuwelijk service. Ik kwam om 6 Kiq stoelen te kopen, in een dure configuratie, met een totaalbedrag van 4200 euro. Dit is geen goedkope prijs voor stoelen en ik kon hopen op een goede service. Maar de vrouwelijke verkoper zat met een paar andere klanten op de bank en draaide haar hoofd niet eens mijn kant op. Ik heb de stoelen bekeken en zelf verschillende stofstalen doorgenomen. Er zijn 10 minuten verstreken. De verkoopster keek niet in mijn richting. Ze zat gewoon op de bank en praatte met die klanten. Ze keken niet naar stoffen van meubels, keken niet naar catalogi of liepen niet door de winkel. Ze zaten gewoon op de bank en praatten, blijkbaar heel lang. Ik heb de hele eerste verdieping rondgelopen. Er gingen nog eens 10 minuten voorbij. De verkoopster besteedde geen enkele aandacht aan mij. Van niets te doen ging ik naar de tweede verdieping. Er was hetzelfde beeld: een mannelijke verkoper zat op de bank en praatte met een paar klanten die ook niets kochten. Hij lette ook niet op mij. Blijkbaar is dit de manier waarop deze winkel met klanten omgaat. Of verkopers zijn gewoon te lui om te werken. Ik ging naar beneden. Ik heb al 30 minuten in deze winkel doorgebracht. De verkoopster zat alleen aan haar tafel. Ik dacht: hoera, ze is eindelijk vrij. Ze lette nog steeds niet op mij. Ik liep naar haar toe, begroette haar beleefd en zei dat ik stoelen wilde kopen. Ze keek uiteindelijk naar me op en zei met de geรฏrriteerde stem: Ziet u niet dat ik het druk heb met andere klanten? Ik heb die klanten nergens meer gezien, volgens mij zat de verkoopster achter computer alleen. Ik dacht dat die klanten al vertrokken waren. Ik dacht dat ik ook een klant was. Ze bood me geen water of koffie aan en zei dat ik moest wachten tot ze vrij was. Ik ging weer zitten op de stoelen die ik al 30 minuten probeerde te kopen. Ik bleef daar nog 10 minuten zitten. Niemand heeft mij ooit benaderd. Ik stond op en ging weg. En ik heb deze stoelen al in een andere winkel gekocht, waar de verkopers weten hoe ze zich moeten gedragen. Veel succes voor deze winkel in de toekomst, binnenkort zullen ze helemaal geen klanten meer hebben, met zo'n lompe service! Serveert ze goed.

Hulshoff Design Center - Leiderdorp
Fam. O.
1/5

Vandaag, 2e Kerstdag, in de winkel in Leiderdorp geweest. Dit zou natuurlijk een feestje moeten zijn want ze hebben zulke ongelofelijk mooie meubels. Eerder hebben we hier meubels gekocht welke zeker nog steeds mooi zijn.

Maar het bezoek van vandaag heeft ons doen besluiten om hier voorlopig niet meer te komen. Misschien kwam het omdat we twee kinderen (8 en 16) bij ons hadden. Welkom voelde we ons helemaal niet. Met argusogen werden we continue in de gaten gehouden met name door twee mannen op leeftijd. Dit voelde zo slecht dat we mij of meer de winkel uit zijn gevlucht.

Je (potentiele) klanten met een glimlach ontvangen kost echt niets. En geef mensen met kinderen het vertrouwen dat ze niks kapot maken of stelen. Brrrr.... beetje eng.

Maar omzet is hier zeker niet zo belangrijk!

Hulshoff Design Center - Leiderdorp
Koen B.
1/5

Wij hebben een mooie stoel gekocht bij hulshoff. Helaas is de kwaliteit ongelooflijk slecht. Tot 2 keer toe zat er speling in de draaipoot. Deze is 2 keer gerepareerd, waardoor we de stoel vele weken kwijt waren. Ook is de poot zelfs 2 keer dwars doormidden gebroken, de eerste keer gemaakt, maar nu kunnen ze niks meer voor ons doen. Ze verschuilen zich achter de fabrikant. Als een poot zoveel problemen geeft, 4 keer in totaal hoor je je excuses aan te bieden en te compenseren.
Aan het leer kun je zien dat er erg netjes met de stoel wordt omgegaan, maar de poot is gewoon gevaarlijk en ondeugdelijk.

De laatste keer dat de poot brak, heeft deze flink diepe krassen veroorzaakt in onze houten vloer. Hier wordt niet eens op gereageerd.
Hete enige aanbod dat we kregen was 10% korting op het assortiment. Een lachertje!
Wat zijn wij ontzettend teleurgesteld in de kwaliteit van de stoel, maar nog veel meer in de โ€˜serviceโ€™ van hulshoff. Nooit, zullen wij hier meer komen.

Hulshoff Design Center - Leiderdorp
Hans D. W.
5/5

Ik had al meer dan 5 jaar een fauteuil met draaipoot van Hulshoff. Deze draaipoot begon een paar weken geleden spontaan te piep- en knarsgeluiden te maken en dat werd steeds erger.
Ik heb aan Hulshoff de klacht voorgelegd en die werd na bezoek van een reparateur serieus opgepakt.
Een week later werd de stoel opgehaald en binnen 10 dagen werd de stoel teruggebracht met een compleet nieuwe en gratis draaipoot.
Dat noem ik nog eens een goede 5-sterrenzaak!!

Hulshoff Design Center - Leiderdorp
Florian K.
4/5

Hier is het fijn om tussen de meubels door te lopen en te proberen. Voldoende ruimte om eventueel ook een beetje te schuiven om verschillende (kleur) combinaties te zien. Personeel is behulpzaam en vriendelijk.

Uiteindelijk kunnen we hier wel een keuze maken.

Hulshoff Design Center - Leiderdorp
Willem-Jan B.
1/5

Verschrikkelijk slechte service. Nieuwe 2p bank van ruim 2000 euro blijkt kort na bezorgen een defect te hebben. Winkel bellen, doorverwijzen naar service desk. Service desk verwijst het weer door naar fabrikant want die hebben hun eigen reparatie dienst. Hierop volgend komt iemand 2,5 maand later langs van een duitse firma POS. Die constateert en bevestigd inderdaad naar mij dat de bank niet goed zit en is vervolgens een uur bezig met een reparatie waarbij hij het deel wat wel goed is ook open maakt. De bank zit daarna een stuk beter maar nog steeds niet goed.
Later blijkt dat deze firma POS een rapport opmaakt dat de klacht ongegrond was in tegenstelling tot wat we mondeling besproken hebben. Firma Hulshoff neemt dit klakkeloos over en stuurt mij een rekening van 120 euro....
Niets zelf controleren, niet de klant serieus nemen en helpen om het probleem op te lossen.

Go up