MediaMarkt Amsterdam Noord - Amsterdam

Adres: Buikslotermeerplein 226, 1025 GB Amsterdam, Nederland.

Website: mediamarkt.nl
Specialiteiten: Elektronicawinkel.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Services op bedrijfslocatie, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Montageservice, Reparatieservice, Wifi, Wifi, Snel bezoek, Batterijen, Elektronica, Lampen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 1876 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.3/5.

📌 Locatie van MediaMarkt Amsterdam Noord

MediaMarkt Amsterdam Noord Buikslotermeerplein 226, 1025 GB Amsterdam, Nederland

⏰ Openingstijden van MediaMarkt Amsterdam Noord

  • Maandag: 10:00–19:00
  • Dinsdag: 10:00–19:00
  • Woensdag: 10:00–19:00
  • Donderdag: 10:00–21:00
  • Vrijdag: 10:00–19:00
  • Zaterdag: 10:00–18:00
  • Zondag: 12:00–18:00

MediaMarkt Amsterdam Noord

MediaMarkt Amsterdam Noord is een bekende elektronica winkel gevestigd op het Buikslotermeerplein 226 in Amsterdam Noord. De winkel is bekend om een ruim aanbod van elektronische producten zoals tv's, computers, smartphones, tablets, audio apparatuur en veel meer. Hier vind je altijd de beste merken en de nieuwste technologische innovaties.

De winkel is makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer, met metrostation Noord op korte loopafstand. Er zijn voldoende parkeerplaatsen in de omgeving. Het winkelgedrag is zeer gastvrij en de medewerkers zijn deskundig en behulpzaam. Je kunt er terecht voor verschillende diensten zoals montageservice, reparatieservice en batterijen verkrijgen. Er is ook een rolstoeltoegankelijke ingang en rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen.

MediaMarkt Amsterdam Noord biedt verschillende betalingsmogelijkheden zoals contactloos mobiel betalen, creditcards en pinpas. Je kunt er ook je aankopen online bestellen en ophalen in de winkel. De winkel heeft een uitgebreid assortiment en biedt snel bezoek met een snelle en efficiënte service. Kortom, MediaMarkt Amsterdam Noord is de plek om alles te vinden wat je nodig hebt voor je elektronische behoeften.

Bekijk hieronder de adresgegevens, website, speciale diensten en beoordelingen van de winkel:

👍 Beoordelingen van MediaMarkt Amsterdam Noord

MediaMarkt Amsterdam Noord - Amsterdam
Phong H. (. I.
1/5

Vandaag probeerde ik weer iets te kopen bij de Mediamarkt en hopend op een soepele aankoop. Ik blijf maar hopen dat het beter wordt bij deze MediaMarkt, maar elke keer kom ik bedrogen uit. Had een simpel scheerapparaat van €10 nodig… je zou denken dat dat makkelijk genoeg is.

De kassamedewerker begreep niet hoe hij mijn MediaMarkt memberkaart moest scannen, ondanks dat ik het meerdere keren uitlegde dat ik punten wilde sparen net als met de Albert Heijn bonuskaart als metafoor. Geen idee of het aan training ligt of gewoon aan onwil, maar het voelde alsof ik hem lastig viel met zoiets simpels. Na afloop had hij het pas door en was de transactie al gebeurd en natuurlijk word ik dan weer doorverwezen naar de servicebalie.

Het werd nog erger bij de servicebalie. Ik wilde dat er een creditnota werd aangemaakt om de aankoop te annuleren, maar dat kon niet omdat hun betaalsysteem eruit lag. Heel toevallig met een geïrriteerde blik erbij, terwijl mensen wel gewoon konden afrekenen aan de kassa. Beetje vreemd, maar ik ben ook niks anders gewend.

Wat me vooral opvalt is dat de service hier structureel onder de maat is. Bij Coolblue betaal je misschien iets meer, maar daar krijg je tenminste wel hulp waar je wat aan hebt. Daar voelen ze zich niet bezwaard als je een vraag stelt.

Voor kleine aankopen kan het hier nog wel, maar voor grotere aankopen raad ik het hier af. Deze winkel heeft gewoon te veel problemen met de aftersales. Wellicht dat een ander filiaal beter is, maar het merk/winkel heeft bij mij nu een hoge red flag gekregen.

Jammer, want de locatie is handig. Maar goede service is mij toch meer waard dan een paar minuten reistijd en om een paar euro’s te besparen.​​​​​​​​​​​​​​​

Kortom, een goede aftersales blijft key en daarop moet je nooit besparen, zowel als klant en als bedrijf.

MediaMarkt Amsterdam Noord - Amsterdam
Ahmet
1/5

Mijn ervaring met Media Markt Amsterdam Noord was ronduit slecht. De klantenservice laat echt te wensen over. Medewerkers leken totaal ongeïnteresseerd en niet bereid om mee te denken of te helpen bij mijn probleem. Ik heb meer dan een uur gewacht op hulp en uiteindelijk werd ik van het kastje naar de muur gestuurd zonder enige oplossing.

Daarnaast was het personeel onvriendelijk en gaf me het gevoel dat mijn vragen een last waren. Voor een bedrijf van dit formaat is dit niveau van service onacceptabel. Hier kom ik nooit meer terug.

Als je specifieke punten wilt benadrukken, zoals een bepaalde situatie, laat het me weten!

MediaMarkt Amsterdam Noord - Amsterdam
CH T.
1/5

Slechte service!

Vandaag in de rij gestaan bij de servicebalie voor de inruil van een product. De medewerkers waren absurd lang bezig met het helpen van mijn voorgangers, het leek wel alsof ze een “high-tea” hadden, want het ging maar over koetjes en kalfjes. Uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat ik bij de verkeerde balie stond, mijn fout… op naar de inruilbalie.

Bij de inruilbalie stond gelukkig geen rij, dus ik was gelijk aan de beurt. Maar de medewerker zei dat hij geen account had en mij niet kon helpen en wilde mij weer toesturen naar de servicebalie. Gelukkig kwam zijn collega aan die mij wel kon helpen.
De medewerkers checkten het product en boden een lagere inruilwaarde aan dan online. Volgens de website van Mediamarkt loopt er momenteel een actie voor een hogere inruilwaarde, dus ik attendeerde hen hierop. Helaas wilden de medewerkers niet luisteren en was het systeem leidend voor hen. Voor een hogere inruilwaarde, moest ik het product maar online inruilen ipv fysiek in de winkel...

Toen ik meerdere malen vroeg om het alsnog na te checken, aangezien de actie op de website stond, ging de medewerker met tegenzin nogmaals in het systeem kijken. En wat blijkt… het klopt wat ik zei, het systeem gaf ook een hogere inruilwaarde aan. Vervolgens geen verontschuldiging, aangeven misverstand, verkeerd gekeken oid van de medewekers... Zonder ook maar iets te vragen over welk model ik wilde, ging de medewerker naar het magazijn om mijn product te pakken. Toen hij terugkwam met een verkeerd model, gaf ik aan dat ik ander model wilde. Ik wilde hem nog snel een vraag stellen en riep hem ook, maar hij deed alsof hij het niet hoorde en liep weer met tegenzin naar het magazijn.

Al met al, slechte ervaring bij deze winkel. Medewerkers werken traag, luisteren niet en komen ongeïnteresseerd over.

MediaMarkt Amsterdam Noord - Amsterdam
Stephan V. D. H.
1/5

Wat een verschrikkelijke winkel. Wij zijn hier al eerder niet gelukkig vertrokken maar nu echt meer dan vreselijk.
Onze intentie was om de volgende zaken aan te schaffen:
Samsung Sound bar/systeem
Jbl Speaker
Grill plate
Wij zijn wederom volledig genegeerd.
Wat een rommelige winkel. Personeel wil niet niet helpen. Is druk bezig op hun horloge te kijken om naar huis te gaan.
Schande, schaam je.
@mediamarkt ben ik een klager voor korting? Nee, check mijn review profiel!
Ben ik zoekende naar korting? Nee
Schrijft chat gpt dit Nee.
Zo. Schaam jullie allen diep.
Wat een waardeloze winkel hebben jullie van deze media markt gemaakt.

MediaMarkt Amsterdam Noord - Amsterdam
Lena
1/5

Niet aan te raden!!!! Kort geleden heb ik een product gekocht bij MediaMarkt. Sindsdien ben ik zo vaak langs geweest vanwege een probleem met het product, maar er is nooit iets voor mij gedaan. In het begin sprak ik met een jongen bij de balie en enkele managers die mij toezeggingen deden, maar kwamen zij hun woorden niet na. Ik ben ook een paar keer bij de balie geweest en telkens kreeg ik te horen: “Wij kunnen niks betekenen,” of “Wij kunnen niks doen, u moet het zelf regelen.” Later kwam ik in contact met een donkere dame en een andere blonde dame bij de balie. Helaas werden mijn vragen en problemen door hen genegeerd. Ondanks dat ik meerdere malen netjes vroeg om hulp. Ze beloofden dingen, maar er werd niets mee gedaan. Daarnaast voelde ik me door hun houding niet welkom ze keken me niet aan en waren onbeleefd.

Ik ben zeer teleurgesteld over de service van deze vestiging. Ondanks mijn vele bezoeken en verzoeken om hulp, is er nooit een oplossing geboden. Dit is zeker niet de service die ik had verwacht!!!

MediaMarkt Amsterdam Noord - Amsterdam
Ilona R.
1/5

Al een tijd niet meer in de Mediamarkt geweest, omdat het altijd gezeur en gezeik is. Hebben ons gisteravond toch weer laten verleiden, omdat er op de website stond dat er een showroommodel aanwezig was van de PlayStation Portal. We konden hem niet vinden in de winkel, dus we vroegen het aan een medewerker. We werden uitgelachen en ‘nee hoor die hadden ze niet’. Terwijl dus op de website staat van wel. Zo grappig lijkt die vraag me niet, wat een asociaal personeel. Weer een les dat we echt nooit meer naar de Mediamarkt gaan.

MediaMarkt Amsterdam Noord - Amsterdam
Anne J.
1/5

Wat een slecht personeel. Staan 10 minuten te wachten voor dat we geholpen kunnen worden. Word er van 2 paden verder geschreeuwd of we hulp nodig hebben bij iets, ze vonden ons duidelijk te merken vervelend. Kreeg niet het idee dat ze wilde helpen en het personeel is echt bijdehand en ongeïnteresseerd. Nog nooit zo een slechte ervaring gehad bij de mediamarkt! Volgende keer weer gewoon naar Haarlem waar de mensen je wel willen helpen en wel de tijd voor je willen nemen! Echt verbaasd hier over.
Komen hier nooit meer terug. Echt een slechte … winkel!

MediaMarkt Amsterdam Noord - Amsterdam
Brenda M.
2/5

weer eens op zoek moet gaan naar gemotiveerd personeel, meerdere mensen hadden hetzelfde probleem, uiteindelijk geholpen door jonge meid die dr werk echt vreselijk vond en liep alsof ze 100 jaar was..kon verder ook geen info geven. de jongen met paardestaartje was wel top maar helaas stonden daar de mensen voor in de rij. Volgende x maar online bestellen want dit is zo vervelend.

Go up