MediaMarkt Leidschendam - Leidschendam

Adres: Liguster 102, 2262 AC Leidschendam, Nederland.
Telefoon: 108082207.
Website: mediamarkt.nl
Specialiteiten: Elektronicawinkel.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Installatieservice, Montageservice, Reparatieservice, Wifi, Wifi, Snel bezoek, Batterijen, Elektronica, Lampen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 1597 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.6/5.

πŸ“Œ Locatie van MediaMarkt Leidschendam

MediaMarkt Leidschendam Liguster 102, 2262 AC Leidschendam, Nederland

⏰ Openingstijden van MediaMarkt Leidschendam

  • Maandag: 10:00–21:00
  • Dinsdag: 10:00–21:00
  • Woensdag: 10:00–21:00
  • Donderdag: 10:00–21:00
  • Vrijdag: 10:00–21:00
  • Zaterdag: 10:00–20:00
  • Zondag: 10:00–18:00

MediaMarkt Leidschendam

Adres: Liguster 102, 2262 AC Leidschendam, Nederland.

Telefoon: 108082207.

Website: mediamarkt.nl.

Especialidades

Elektronicawinkel.

Andere interessante gegevens

Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Installatieservice, Montageservice, Reparatieservice, Wifi, Wifi, Snel bezoek, Batterijen, Elektronica, Lampen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen.

Beoordelingen

Dit bedrijf heeft 1597 recensies op Google My Business.

Gemiddelde mening: 3.6/5.

Opiniones

De primerend. De mediamarkt had met de komst van internet eigenlijk moeten verdwijnen. Winkel is druk en chaotisch. Andere vergelijkbare bedrijven zijn veel meer met hun tijd meegegaan door hub winkels een service en ervaringspunt te maken. Eindeloze stapels dozen is niet meer van deze tijd.

Edit: En daar blijf ik bij. Ieder bezoek is teleurstellend.

πŸ‘ Beoordelingen van MediaMarkt Leidschendam

MediaMarkt Leidschendam - Leidschendam
X X.
3/5

Deprimerend. De mediamarkt had met de komst van internet eigenlijk moeten verdwijnen. Winkel is druk en chaotisch. Andere vergelijkbare bedrijven zijn veel meer met hun tijd meegegaan door hub winkels een service en ervaringspunt te maken. Eindeloze stapels dozen is niet meer van deze tijd.

Edit: En daar blijf ik bij. Ieder bezoek is teleurstellend.

MediaMarkt Leidschendam - Leidschendam
Idaah
1/5

Volgens de webshop kookplaat voor bepaalde prijs. In de winkel 2x zo duur. Naar kassa want zag niemand lopen. Jongen achter de kassa ging tekeer tegen collega (lekker professioneel.. ) over dat hij alles deed in z'n eigen tijd. Ja mvr daar loopt wel iemand. Ja een man die bezig was met een klant zei die. Wat een aanfluiting.

MediaMarkt Leidschendam - Leidschendam
Bram B.
1/5

Al vaker had ik mijn oog laten vallen op de Latte to go van Philips en toevallig was ik afgelopen maandag in de Media Markt in Zoetermeer. Passerend hoorde ik een verkoper uitleg geven over dit apparaat en ik ben erbij gaan staan, scheelt hem wederom uitleg nietwaar? De mensen kochten de Latte to go en ik, zoals altijd nog even laten bezinken, ja, luister even, kost toch € 698,- nietwaar. De volgende morgen toch na een nachtje slapen besloten het apparaat te gaan kopen. Aangekomen was deze tijdelijk niet leverbaar, niet online en niet in de winkels. Duurt een kleine week mijn heer, sorry. Toch online gekeken en deze was gewoon leverbaar en tevens de winkelvoorraad bekeken en zag dat ze in de Mega store in Leidschendam wel op voorraad was. Informatieve fout van de verkoper dus...enfin ik de volgende dag, 27 mei naar Leidschendam. Bij binnenkomst is het druk met potentiΓ«le kopers, maar geen verkopers...echt op de hele vloer niemand te bekennen. Ik loop naar de servicebalie en eveneens is het daar druk. Ik loop dan maar de winkel in en zie een jongeman met een zwart shirt waarop staat vermeld: logistic medewerker Media Markt. Is er niemand die kan helpen vraag ik hem. Hij kijkt om zich heen en zegt dan: De hele vloer is naar achteren geroepen voor spoedoverleg... Spoedoverleg, maar dan zorg je toch in ieder geval voor 1 Γ  2 verkopers. Ik zal kijken of ik iemand kan vinden, moment...na een kwartier nog geen verkoper te zien. Ik zoek eigenlijk tussen de voorraad en zie mijn type apparaat niet staan, het zou toch niet...na een half uur was ik het zat, ben ernaast maar even de action binnen gelopen, had nog vuilniszakken nodig. Daar ook weer in de rij...maar goed. Als ik terug de winkel in loop nog geen spoor van enige verkooptalent, ja, dit is toch te gek van woorden, Ik naar de service balie en onderbreek de servicemedewerker: Ik sta hier nu al drie kwartier te wachten, wil een Latte to go kopen van zoveel geld en nog niemand. Naast mij staat een man die ik ook al eerder bij deze koffiezetapparaten had gezien. Erg he, er komt gewoon niemand, ik wil ook een espresso hebben, maar de vloer is leeg, niemand te zien! De servicemedewerker haalt zijn schouders op en zegt dat hij niet weg kan. Na een uur wachten zie ik door de detectiepoortjes een verkoper aanlopen. Ik storm echt op hem af en vertel het relaas. Hij weet zelf ook niet wat er aan de hand is, maar loopt met mij mee. Ik zie mijn type Latte to go niet...hij zoekt tussen de twee tegenovergestelde rijen en pakt een doos. De voorraad stond verkeerd..eindelijk mijn Latte to go. Loopt u maar mee, maak ik even een bon. Mag ik u vragen bij welke energieleverancier u zit? Wij hebben een geweldig aanbod met Essent...nou en toen kwam er een verhaal, geen speld tussen te krijgen. Hij loopt naar de bali van Essent en plukt ergens een medewerkster vandaan. U krijgt behoorlijke korting op uw artikel als u nu een contract bij ons aflsuit...bla.bla.bla.. Ik had er nu echt genoeg van. Luister, maak een bon, ik wil geen korting, ik wil geen Essent, ik wil alleen mijn Latte to go!!! Uiteindelijk de bon en hij loopt met mij mee naar de servicebalie om af te betalen. Ik sneerde een opmerking naar ghem die hij afdeed met een wrang lachje. Ik wou dat je even zo snel was geweest bij mijn binnenkomst, zoals je net deed bij Essent. Als ik door de detectie port naar buiten loop zie ik op een poster dat je een gratis JBL Clip 5 Bluetoothspeaker Wit cadeau krijgt bij aankoop van mijn latte to go! Ik draai me om en zie de winkel vol staan, wederom maar twee of drie man op de vloer en zucht: Laat maar...Ik kwam om 14.35 de winkel binnen en ging met mijn aankoop om 16.15 de winkel uit. Nu ben ik echt een kind aan huis bij Media Markt, koop daar echt al mijn huishoudelijke apparaten, maar gezien deze ervaring...

MediaMarkt Leidschendam - Leidschendam
Hamza A.
1/5

Ik had een controller met stickdrift en wou deze retourneren. Ik had de controller gekocht bij Mediamarkt in Zoetermeer. Zelf werkende in de mall dacht ik gemakkelijk de controller om te kunnen ruilen daar maar werd verteld dat ik toch moest naar Zoetermeer voor een nieuwe.

Door de slechte weersomstandigheden en al aangekomen bij MediaMarkt in Zoetermeer werd mij verteld dat het klinklare onzin was. Eigenlijk ben ik gewoon geweigerd werd door het filiaal in Leidschendam om geholpen te worden voor iets wat onder garantie valt + webshop order was...

MediaMarkt Leidschendam - Leidschendam
Gerdien P.
1/5

Via reservering Iphone besteld, want immers op voorraad, én betaald. Bij aankomst blijkt de IPhone er niet te zijn. Dus geen product, maar we krijgen ons geld ook niet terug. 'Over een paar dagen mevrouw' is het antwoord. Dat is te laat, dan zijn we weg. IPhone is in andere winkels wel op voorraad maar ja, het geld kan maar één keer worden uitgegeven. De meneer van de Mediamarkt zit er verder niet mee. Hij snapt t hoor, maar ja, wat er aan doen zit er niet in.
Dus.... reserveer NIET!!! NOOIT DOEN! Naast dat we ons bedonderd voelen zijn we ook echt heel teleurgesteld en verdrietg. T geld is voor nu weg, een nieuwe telefoon zit er voorlopig niet in. Lekker bezig Mediamarkt L' dam.. NOT

MediaMarkt Leidschendam - Leidschendam
Erik
1/5

Kapotte subwoofer. Voucher gekregen voor omruil of geld terug. Blijkbaar werd het geld terug, mij is niets gevraagd. Dat dat betekent dat je daar dan 5 werkdagen op moet wachten werd mij ook niet verteld. Het maakte het personeel ook niet zo veel uit verder. Geen aanbod om de nieuwe dan maar te bestellen of te bezorgen. Niks.

De vervangende subwoofer nog in de winkel maar bij de concurrent besteld, komt morgen binnen. Nog €70 goedkoper ook.

MediaMarkt Leidschendam - Leidschendam
Erik J.
2/5

OPPASSEN IN DEZE WINKEL!!!!

Voordat je het weet wordt je een maandelijkse (schade)verzekering bij je tv werkelijk aangesmeerd!

Net zoals de energiecowboys via de telefoon, maar in deze winkel gewoon waar je bij staat. Echt SCHANDALIG hoe Mediamarkt nog wat geld denkt te verdienen in deze troosteloos ouderwetse winkel.

MediaMarkt Leidschendam - Leidschendam
Nina N.
1/5

Ik hb een stofzuiger gekocht bij hun en ik hb ook laten verzekeren, binnen proeftijd de stofzuiger is kapot ik hb ht gebracht voor de reparatie, ze hebben alles aangemeld en ik moest 14 dagen wachten, na 14 dagen ik hb een email gekregen dat mijn stofzuiger staat klaar bij hun, ik bn gegaan n ze hebben gezegd dat was een automatisch email, en mijn stofzuiger is wel terug maar zonder reparatie want het s gestuurd zonder serienummer, dus moest k opnieuw alles aanmelden en wachten een maand lang niks gehoord mijn huis onder de stof mijn man is allergisch, ik hb zelf de klantenservice gebeld ze hebben gezegd dat mijn stofzuiger staat klaar ik was binnen 15min bij de mediamarkt n daar ze hebben gezegd nee de stofzuiger is nog niet binnen ,ik was erg boos, de medewerker zeg tegen me ik geef j geld terug maar de verzekering geld niet, ik vond het zo erg gaan ze elk keer verzekering geld pakken van mensen kan toch niet

Go up