Bram B.
1/5
Al vaker had ik mijn oog laten vallen op de Latte to go van Philips en toevallig was ik afgelopen maandag in de Media Markt in Zoetermeer. Passerend hoorde ik een verkoper uitleg geven over dit apparaat en ik ben erbij gaan staan, scheelt hem wederom uitleg nietwaar? De mensen kochten de Latte to go en ik, zoals altijd nog even laten bezinken, ja, luister even, kost toch β¬ 698,- nietwaar. De volgende morgen toch na een nachtje slapen besloten het apparaat te gaan kopen. Aangekomen was deze tijdelijk niet leverbaar, niet online en niet in de winkels. Duurt een kleine week mijn heer, sorry. Toch online gekeken en deze was gewoon leverbaar en tevens de winkelvoorraad bekeken en zag dat ze in de Mega store in Leidschendam wel op voorraad was. Informatieve fout van de verkoper dus...enfin ik de volgende dag, 27 mei naar Leidschendam. Bij binnenkomst is het druk met potentiΓ«le kopers, maar geen verkopers...echt op de hele vloer niemand te bekennen. Ik loop naar de servicebalie en eveneens is het daar druk. Ik loop dan maar de winkel in en zie een jongeman met een zwart shirt waarop staat vermeld: logistic medewerker Media Markt. Is er niemand die kan helpen vraag ik hem. Hij kijkt om zich heen en zegt dan: De hele vloer is naar achteren geroepen voor spoedoverleg... Spoedoverleg, maar dan zorg je toch in ieder geval voor 1 Γ 2 verkopers. Ik zal kijken of ik iemand kan vinden, moment...na een kwartier nog geen verkoper te zien. Ik zoek eigenlijk tussen de voorraad en zie mijn type apparaat niet staan, het zou toch niet...na een half uur was ik het zat, ben ernaast maar even de action binnen gelopen, had nog vuilniszakken nodig. Daar ook weer in de rij...maar goed. Als ik terug de winkel in loop nog geen spoor van enige verkooptalent, ja, dit is toch te gek van woorden, Ik naar de service balie en onderbreek de servicemedewerker: Ik sta hier nu al drie kwartier te wachten, wil een Latte to go kopen van zoveel geld en nog niemand. Naast mij staat een man die ik ook al eerder bij deze koffiezetapparaten had gezien. Erg he, er komt gewoon niemand, ik wil ook een espresso hebben, maar de vloer is leeg, niemand te zien! De servicemedewerker haalt zijn schouders op en zegt dat hij niet weg kan. Na een uur wachten zie ik door de detectiepoortjes een verkoper aanlopen. Ik storm echt op hem af en vertel het relaas. Hij weet zelf ook niet wat er aan de hand is, maar loopt met mij mee. Ik zie mijn type Latte to go niet...hij zoekt tussen de twee tegenovergestelde rijen en pakt een doos. De voorraad stond verkeerd..eindelijk mijn Latte to go. Loopt u maar mee, maak ik even een bon. Mag ik u vragen bij welke energieleverancier u zit? Wij hebben een geweldig aanbod met Essent...nou en toen kwam er een verhaal, geen speld tussen te krijgen. Hij loopt naar de bali van Essent en plukt ergens een medewerkster vandaan. U krijgt behoorlijke korting op uw artikel als u nu een contract bij ons aflsuit...bla.bla.bla.. Ik had er nu echt genoeg van. Luister, maak een bon, ik wil geen korting, ik wil geen Essent, ik wil alleen mijn Latte to go!!! Uiteindelijk de bon en hij loopt met mij mee naar de servicebalie om af te betalen. Ik sneerde een opmerking naar ghem die hij afdeed met een wrang lachje. Ik wou dat je even zo snel was geweest bij mijn binnenkomst, zoals je net deed bij Essent. Als ik door de detectie port naar buiten loop zie ik op een poster dat je een gratis JBL Clip 5 Bluetoothspeaker Wit cadeau krijgt bij aankoop van mijn latte to go! Ik draai me om en zie de winkel vol staan, wederom maar twee of drie man op de vloer en zucht: Laat maar...Ik kwam om 14.35 de winkel binnen en ging met mijn aankoop om 16.15 de winkel uit. Nu ben ik echt een kind aan huis bij Media Markt, koop daar echt al mijn huishoudelijke apparaten, maar gezien deze ervaring...