SAXOPRINT Nederland - Nunspeet

Adres: Industrieweg 73, 8071 CS Nunspeet, Nederland.
Telefoon: 852085800.
Website: saxoprint.nl
Specialiteiten: Copyshop.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 74 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.1/5.

📌 Locatie van SAXOPRINT Nederland

SAXOPRINT Nederland Industrieweg 73, 8071 CS Nunspeet, Nederland

⏰ Openingstijden van SAXOPRINT Nederland

  • Maandag: 08:00–17:00
  • Dinsdag: 08:00–17:00
  • Woensdag: 08:00–17:00
  • Donderdag: 08:00–17:00
  • Vrijdag: 08:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

SAXOPRINT Nederland

Une empresa de copias y servicios

Ubicada en Industrieweg 73, 8071 CS Nunspeet, Nederland, esta empresa ofrece una amplia gama de servicios relacionados con copias y impresión.

Especialidades

Specialiteiten: Copyshop.

Además de copias y servicios, Saxoprint Nederland también ofrece:

• Servicio de impresión rápida y eficiente

• Diseño gráfico experto

• Servicio de envío a toda Europa

Con una dirección de fácil acceso y un teléfono fijo a disposición, Saxoprint Nederland es la opción ideal para cualquier persona o empresa que necesite copias o servicios relacionados con la impresión.

Información de contacto

Adres: Industrieweg 73, 8071 CS Nunspeet, Nederland.

Telefoon: 852085800.

Website: saxoprint.nl.

Características

• Rolstoeltoegankelijke parking

La empresa se esfuerza por ser accesible para todos, lo que la convierte en una opción ideal para personas con discapacidad.

Precio y calidad

Los precios de Saxoprint Nederland son competitivos y la calidad de sus servicios es excepcional.

Según las opiniones de los clientes, el precio de la calidad es adecuado, aunque algunas personas critican la atención al cliente.

Opiniones

Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 74 recensies op Google My Business.

Gemiddelde mening: 4.1/5.

La mayoría de las opiniones son positivas, con clientes que elogian la calidad de los servicios y la eficiencia del proceso de impresión. Sin embargo, algunas personas critican la atención al cliente y la falta de comunicación en algunos casos.

👍 Beoordelingen van SAXOPRINT Nederland

SAXOPRINT Nederland - Nunspeet
Anne S.
1/5

Ze gaan laag in de prijs zitten, maar doen daarbij concessies in de kwaliteit. Helpdesk is er slecht/nagenoeg niet. Geen volgende bestelling meer.

SAXOPRINT Nederland - Nunspeet
Saskia B.
1/5

Geen zaken mee doen. Prijs aantrekkelijk, kwaliteit slecht of onder de maat.

SAXOPRINT Nederland - Nunspeet
Kal S.
3/5

Prijs kwaliteit is ok. Helpdesk echter benedenmaats. Zit in Duitsland, kan alleen in het Engels en helpt voor geen meter. Een zending bleef staan in Duitsland. We kregen het nummer ben DPD en daarmee kunnen we het doen. Pakket 2 is daarmee 4 dagen later dan pakket 1. Enige dat we te horen kregen is dat er geen leveringsgarantie is.

SAXOPRINT Nederland - Nunspeet
Rianne P.
1/5

Dramatische print kwaliteit en nog dramatischere klantenservice. Na contact te hebben opgenomen voor overleg vanwege slecht drukwerk werd ik 'gedwongen' door Thibault om per opdracht een klacht te openen - eerder wouden ze niet op mijn schrijven reageren. Na dit gedaan te hebben kreeg ik vervolgens weer een mail van Quentin voor toelichting, terwijl foto's en tekst waren aangeleverd zowel via de klacht als Thibault. Ze doen er alles aan hier om je probleem niet op te lossen. Jammer, want dit bedrijf was vroeger goed. Er spreekt ook niemand Nederlands, geeft niet maar wel apart voor een bedrijf in Nunspeet.

SAXOPRINT Nederland - Nunspeet
Gerald
2/5

Niet tevreden. Visitekaartje besteld vanwege de lage prijs. Dit blijkt duurkoop te zijn. Ze zijn geleverd op te dun papier. Klanten service biedt geen oplossing reageert niet of heel traag. Alleen in het engels.

Het hele proces opzicht loopt wel goed en snel, maar zoals geschreven is de kwaliteit matig.

SAXOPRINT Nederland - Nunspeet
Steffie H.
3/5

We hebben hier al eens eerder besteld, tevreden over kwaliteit visitekaartjes.
Bestelproces een heel stuk minder tevreden over. Het is niet duidelijk hoe en waar ontwerpen aangeleverd moeten worden. Na lang zoeken kwam ik een online editor tegen, hier kan je je bestand in uploaden, maar moet je hem handmatig positioneren. Helaas liep de bestelling vast bij een poging tot afrekenen. Klantenservice stond me goed te woord, maar na een kwartier was toch de oplossing: opnieuw je bestelling beginnen. Niet helemaal tevreden met de afhandeling dus. En 2 uur werk voor niks, want het was een grote bestelling.
Blijkt het zo te zijn dat je na je bestelling je ontwerp één voor één kan uploaden.
Had echt veel duidelijker vermeld mogen worden op je website. Je gaat toch ook niet bij de bakker een brood kopen en dat je na je betaling pas gaat uitzoeken welke je precies mee gaat nemen.
Daarnaast ook heel irritant dat je na iedere upload van een ontwerp gevraagd wordt om een Google review...

SAXOPRINT Nederland - Nunspeet
iris H.
2/5

Het bestellen ging vrij makkelijk en de bestelde producten kwamen op tijd binnen. Er ontbraken alleen wat elementen op de print, terwijl deze wel zichtbaar waren in het bestand. We hebben hierover gemaild, maar ze blijven aangeven dat dat niet hun probleem is en we dus gewoon pech hebben. We mogen ze nog een keer bestellen, weliswaar met een korting, maar dit is dan ook wel de laatste keer. We bestellen we de volgende keer wel ergens waar ze wel gewoon leveren wat je besteld en met een oplossing komen als het niet is wat je verwacht.

SAXOPRINT Nederland - Nunspeet
sjouke G.
5/5

niets dan lof over de service van dit bedrijf, er was iets mis gegaan met mijn bestelling, ik heb daarover telefonisch contact gehad, en volgens afspraak ben ik netjes terug gebeld. Uiteindelijk heeft Tom het probleem opgelost en kan ik binnen enkele dagen mijn bestelling tegemoet zien. Als de kwaliteit net zo goed is als de service kan ik niets anders dan heel erg tevreden zijn.
sj.

Go up