JUST T.
1/5
Beste Jan-Hein,
Ik heb je telefoonnummer niet, anders had ik je even gebeld.
Vanmiddag jouw verkoper gesproken om lekkage aan badmeubel (tijdelijk) te verhelpen en voor een prijsopgave nieuw Duravit Happy D badmeubel. Jan-Hein; het spijt me, maar ben behoorlijk onprofessioneel en arrogant te woord gestaan door jouw verkoper...
Je had de lekkage kunnen komen verhelpen (ff vervangen van de sifon), wat vereist wordt vanuit de verzekering en naar alle waarschijnlijkheid een nieuw Happy D.2 meubel kunnen komen hangen. Maar als ik eerst € 150,- af moet tikken om een prijs te kunnen krijgen, gaat het voor écht mij over...
Als het een vereiste is vanuit de verzekering dat eerst door een bedrijf aangetoond moet worden waardoor de lekkage tot stand is gekomen en (tijdelijk) de lekkage verholpen dient te worden, is dat nu eenmaal zo. Zo wenst de verzekering ook een prijsopgave voor een soortgelijk meubel. Ik heb een Duravit Happy D meubel; het enige gelijkwaardig meubel is een Happy D.2. Beetje raar (en niet zo slim) dat jouw verkoper mij dan meedeelt dat ik maar de oude factuur op moet zoeken. Omdat ik eerder het bestaande meubel niet bij jullie aangekocht heb, zou inhouden dat ik geen nieuw meubel bij jullie mag en kan kopen. Beetje rare situatie, vind je ook niet?
Omdat ik hetzelfde badmeubel (in de kleur noten) weer wil, had ik op de site van Duravit al een meubel uitgezocht en artikelnummers bij de hand. Aangeboden om de artikelnummers aan te leveren en gevraagd om prijs van betreffend meubel. Minutenwerk om ff de prijs erbij te zoeken. Desondanks moest sowieso vooraf € 150,- afgetikt worden... Ga je zelf ook niet doen toch? Alleen al uit principe!
Ik verwacht dat er genoeg andere bedrijven zijn die wél graag (naar schatting) zo'n 3k willen verdienen voor het leveren en monteren van een badmeubeltje. Als tzt (de door jullie geleverde en gehangen) cv vervangen moet worden, ligt het voor mij voor de hand om een ander adres te contacteren.
Héél jammer...