WestBespaarCoach - Leiden

Adres: 3e Binnenvestgracht 23 D, 2312 NR Leiden, Nederland.
Telefoon: 854013959.
Website: westbespaarcoach.nl
Specialiteiten: Telemarketingservice.
Andere interessante gegevens: Online afspraken, Services op bedrijfslocatie, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 331 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.5/5.

📌 Locatie van WestBespaarCoach

WestBespaarCoach 3e Binnenvestgracht 23 D, 2312 NR Leiden, Nederland

⏰ Openingstijden van WestBespaarCoach

  • Maandag: 09:00–17:15
  • Dinsdag: 09:00–17:15
  • Woensdag: 09:00–17:15
  • Donderdag: 09:00–17:15
  • Vrijdag: 09:00–17:15
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

WestBespaarCoach is een bedrijf dat zich momenteel bevindt op Adres: 3e Binnenvestgracht 23 D, 2312 NR Leiden, Nederland. De telefoonnummer is 854013959 en de website is westbespaarcoach.nl. Het bedrijf heeft een focus op telemarketingdiensten. Andere interessante gegevens zijn dat WestBespaarCoach online afspraken aanbiedt, services op de bedrijfslocatie heeft en een rolstoeltoegangbare ingang en rolstoeltoegangbare parking.

Op Google My Business heeft het bedrijf 331 recensies en de gemiddelde beoordeling is 2.5/5.

Charateristics

  • Telemarketingdiensten
  • Online afspraken
  • Services op de bedrijfslocatie
  • Rolstoeltoegangbare ingang en parking

Location

WestBespaarCoach is gevestigd op de 3e Binnenvestgracht 23 D, in de stad Leiden, Nederland.

Recommended Information

Als u geïnteresseerd bent in de diensten van WestBespaarCoach, kunt u hun website bezoeken en contact opnemen via het telefoonnummer. Het is ook mogelijk om recensies te lezen om een beeld te krijgen van de dienstverlening.

👍 Beoordelingen van WestBespaarCoach

WestBespaarCoach - Leiden
Lars H.
1/5

Een medewerker belt ongevraagd om een energie-contract "te verlengen" dat ik zou hebben bij de Nederlandse Energie Maatschappij. Beweert dat ik snel moet zijn, want mijn contract met de Nederlandse Energie Maatschappij loopt af. Bij navraag blijkt dat een gok te zijn, want hij weet het niet precies. Gevraagd of hij in opdracht van/ met volmacht namens de Nederlandse Energie Maatschappij, heeft hij geen antwoord. Dat is hem niet verteld. Hij weet eigenlijk niets. Gevraagd of hij op provisiebasis werkt, kan hij niet vertellen.
Als ik door blijf vragen, wordt de verbinding plotseling verbroken. Voor alle duidelijkheid: wat ze doen is wettelijk verboden: https://www.consuwijzer.nl/telemarketing

Veelzeggend is ook de reactie hieronder, waarop ik niet kan reageren (vandaar dat ik het maar even hier doe). Daarin zeggen ze dat “dat natuurlijk niet de manier is waarop we werken”. Dat is het nou juist wèl. Ik zou niet weten waarom ik nog met hen zou gaan mailen. Dan verpatsen ze mijn e-mailgegevens ook nog. 😉 Ze hebben mijn nummer, dus ze kunnen bellen. Maar ik vermoed dat ze die moeite alleen maar doen als het gaat om het plukken van argeloze burgers. Nee, ze zoeken het maar lekker uit met de ACM, bij wie ik melding heb gemaakt. Dat kan overigens hier: https://www.consuwijzer.nl/meldformulier-telemarketing

WestBespaarCoach - Leiden
Rene V.
1/5

Bellen je 12 x per dag op iedere keer een ander persoon, proberen je aan te smeren dat je bij een ander goedkoper uit bent en proberen je zo een contract aan te smeren bij een energie leverancier die je dan in 14 dagen kan anuleren maar doe je dat melden ze je gewoon weer aan als klant zoda5 ze dubbel geld op jou kunnen verdienen. En voor elke minut dat je met hun aan de telefoon hangt word er een klein bedrag in rekening gebracht. 7 min met hun gebeld koste me 1.86. Bellen vaak prive als jeeen ander nummer hebt geblokeerd. Contact gehad met bodagone kon de kosten terug traceren naar dit bedrijf. Bellen zelf na sluitingstijd van het bedrijf.

WestBespaarCoach - Leiden
R L.
1/5

Er werd mij een goed aanbod gedaan om over te stappen van Oxxio naar Eneco. Echter tijdens het lezen van de documenten welke mij tijdens het telefoongesprek werden toegestuurd zag ik al dat er dingen anders of niet in het contract stonden zoals mij werd verteld. Ik heb de medewerker hier op gewezen en hij zou het voor de zekerheid vragen bij zijn leidinggevende. Toen hij weer terug aan de lijn kwam verzekerde hij mij dat het exact zo was als hij mij vertelde en hij mij nog een mail zou sturen ter bevestiging. Uiteraard heb ik deze mail nooit gekregen.
De volgende dag kreeg ik het contract van Eneco toegestuurd en u raad het al niets van wat de medewerker beloofd had klopte.
Vervolgens heb ik de volgende werkdag contact gelegd met de klantenservice van West bespaarcoach en het verhaal uitgelegd de telefoniste gaf mij zelfs gelijk dat dit op oplichting lijkt aangezien dit niet een klein verschil was. Ook vertelde dat ze per direct het contract ging annuleren en hier kreeg ik ook een bevestigingsbrief van per mail. Aangezien ik de volgende dag nog geen bevestiging van annuleren van eneco had ontvangen heb ik contact opgenomen met Eneco en het contract bleek dus niet geannuleerd te zijn. Kortom, West bespaarcoach is pure oplichting trap hier niet in!!!!!

WestBespaarCoach - Leiden
Linda V. D. H.
1/5

TRAP HIER NIET IN!!!! Na een mooi verhaal vol met punten waarop je ze gelooft mijn contract bij EnergieDirect verlengd. Nog gezegd dat ik de verhalen online niet snapte!
Ik kreeg toch een onderbuik gevoel. Contact opgenomen met EnergieDirect om het even te checken: 'je hebt naar een mooi verhaaltje zitten luisteren!'
EnergieDirect stuurt je een mail als je contract bijna is afgelopen met de vraag of je deze wilt verlengen. Zij werken helemaal niet samen met dit bedrijf.

Gelijk terug gebeld om het contract te ontbinden. Er werd nog geprobeerd om mij om te praten. Maar toen de dame door had dat dit niet lukte, werd er ook nors op mij gereageerd.

Mensen, doe geen zaken met deze lui!

WestBespaarCoach - Leiden
Arno O.
1/5

Gebeld door 1 vd verkopers, ik zou alleen een offerte ontvangen voor een nieuwe energie leverancier, tot 3 x toe gevraagd dat het alleen een offerte was en geen contract... "Nee, het is puur een offerte". Krijg ik per mail een offerte en ook tegelijk de aanmelding bij energie direct, waar ik dus absoluut niet om gevraagd had! Pure misleiding, na controle van mijn verbruik bleek ook nog dat m3 gas en KWh stroom verbruik veel te laag in de offerte stond. Dus ik zou veel meer moeten gaan betalen dan mijn huidige contract. Inmiddels contact gehad met Energie Direct om het nieuwe contract te cancelen.

GA NIET IN ZEE MET WESTBESPAARCOACH!!

WestBespaarCoach - Leiden
Rita
1/5

Ik heb een energiecontract afgesloten bij Innova en er werd mij gezegd dat ik €200,00 retour kreeg. Ik zag nergens die €200,00 dus gebeld. Er werd toen gezegd dat het eind van het jaar was en dan €100,00 per jaar!
Inmiddels is het dus 3 januari dus maar eens gebeld en wat krijg ik te horen...het is nu €50,00 verdeeld over 4 jaar op de eindafrekening!!!
Uiteraard de dame verteld dát haar collega wat anders had gezegd, en dan wordt er gezegd dat het heel vervelend is en dat het niet klopt. Duhhhh...Ik vertelde haar dat het erg handig en eerlijk zou zijn om te vertellen dat de €200,00 niet meteen op je rekening komt en dit ook in het contract te vermelden! Krijg ik als antwoord dat ze nu niks kan betekenen?! Ik vraag haar of ze mij niet heeft begrepen en herhaal mijn woorden. Ineens lijkt ze het te begrijpen 🙁
Tevens zegt ze dat ik ALTIJD een klacht in mag dienen en ze wil me zelfs, ja ja, het mailadres geven, maar vermeld er tevens bij dat mijn klacht ongegrond verklaard zal worden, want de bandopnamen worden maar 3 maanden bewaard ivm mijn privacy.... hahaha...
Verder zijn ze goed getraind in het hummen, het steeds herhalen van de woorden : "ik begrijp het" etc.

Kortom heel erg spijt van dat ik met deze oplichters in zee gegaan ben!!!!!!

WestBespaarCoach - Leiden
Edda V. O.
1/5

Dit oplichtersbedrijf stalkt me dagelijks, bellen elke keer met een ander nummer dus blokkeren helpt niet. Bovendien liegen ze en bedriegen ze, ze beweren dat ik zelf toestemming heb gegeven door mee te doen aan een winactie of enquête maar dat is pertinent niet waar, ik vul dat soort dingen nooit in.
Ook bij klachtenkompas liegen ze verder, ze zouden mijn gegevens uit hun systeem hebben verwijderd, maar 2 maanden later beginnen ze weer dagelijks te stalken. Vervolgens na klagen beweren ze weer mijn gegevens uit hun systeem gehaald te hebben, maar ze hebben geen aanvullende gegevens gevraagd. En natuurlijk blijven ze gewoon bellen.
Dat zo'n oplichtersbende recht van bestaan heeft snap ik echt niet. Ben bezig met juridische stappen ondertussen, heb er zo genoeg van.

WestBespaarCoach - Leiden
Jan D.
1/5

Je wordt ongevraagd gebeld met een verhaal wat supersnel en opdringerig gaat. De eerste keer dat ik een contract afsloot bleek dat ze een aanbod hadden gedaan waarin mijn verbruik veel te laag stond. Hierdoor leek het alsof mijn maandlasten hard omlaag gingen maar dan had ik dus einde van het jaar veel moeten bij betalen.

In een tweede gesprek duidelijk laten merken dat ik hier niet van gediend ben en opnieuw een contact opgesteld. Dit maal met het juiste verbruik en daarbij kreeg ik een gratis check aan mijn CV ketel. Nu blijkt dat de gratis check onderdeel is van een contract van 8.5 euro per maand. Dit waren ze even vergeten te vermelden bij West Bespaar Coach.

Dit zijn dus oplichters die je onder valse voorwendselen een contract aanbieden!

Niet mee in zee gaan!

Go up